aA
Penktadienį, sausio 10-ąją, „Heston MRO team Pitlane“ komandos stovyklą sukrėtė žinia apie antrojo ekipažo gaisrą. Edvinas Juškauskas ir Aisvydas Paliukėnas nenukentėjo, o automobilį pavyko užgesinti, tačiau panašu, kad Dakaras jauniesiems lenktynininkams baigtas, sakoma pranešime žiniasklaidai.

„Toyota Hilux“ sportinis visureigis užsiliepsnojo lietuviams greičio ruože įveikus 243 kilometrus. Gaisras įvyko dėkingoje vietoje, nes pro šalį važiavo kiti ekipažai. Be jų pagalbos žala būtų buvusi gerokai didesnė – automobilio gesinimui panaudoti net 6 gesintuvai.

Iki lemtingo incidento E. Juškauskas su E. Paliukėnu tarp visų automobilių ekipažų užėmė 28-ąją vietą.

Užuodė tepalo kvapą

E. Juškauskas pasakojo, kad iš pradžių užuodė keistą svylančio tepalo kvapą. Dar šiek tiek pavažiavo, tačiau nusprendė sustoti ir patikrinti, ar nieko nenutiko. A. Paliukėnas išlipęs apžiūrėjo automobilį, tačiau nieko blogo nepastebėjo.

„Važiavome toliau ir kvapas tapo intensyvesnis. Man pasidarė neramu, greitai kabinoje pasirodė dūmai ir supratome, kad degame“, – sakė lenktynininkas.

Ugnis kilo iš automobilio priekio, todėl ekipažas greitai nuėmė variklio dangtį. Bandė naudotis vienu gesintuvu, tačiau to neužteko ir teko griebtis papildomos priemonės – smėlio.

„Taip pat stabdėme pravažiuojančius automobilius, nes mūsų visureigis jau degė atvira liepsna. Pasiskolinom 6 gesintuvus ir tiek užteko pagaliau užgesinti gaisrą“, – komentavo E. Juškauskas.

Buvo privažiavę ir vietos gyventojai, kurie lenktynes stebėjo nuo netoliese esančios kalvos. Jie norėjo padėti, tačiau gesintuvas buvo tuščias.

Anot jo, visa laimė, kad buvo aplenkę nemažai dalyvių, nes po to buvo didelis tarpas ir niekas nebūtų suteikęs pagalbos.

Užbaigs pradėtą darbą

E. Juškauskas dar neprarado vilties sugrįžti į lenktynes. Dakaro taisyklėse nurodyta, kad iki poilsio dienos dėl techninių priežasčių pasitraukę ekipažai gali suremontuoti automobilius ir toliau dalyvauti ralio maratone.

Komandos technikai šiuo metu dar vertina automobiliui padarytą žalą.

Jei lietuviai tęs lenktynes, jie jau nepretenduos į poziciją bendroje įskaitoje, o bus atskirai klasifikuojami „Dakar Experience“ kategorijoje.

„Turime tris dienas, o per tiek laiko galima daug padaryti. Didžiausia bėda, kad mes negalime keisti paties variklio, todėl jei jis nepažeistas, o nukentėjo tik laidai ar šlangos, jas pasikeisime ir ištestavę automobilį galbūt sugrįšime“, – taip situaciją apibendrino E. Juškauskas.

Jis patikino, kad pats pernelyg neliūdi ir dar bando raminti jaunąjį savo šturmaną.

E. Juškauskas nusiteikęs ryžtingai. Sako, kad yra įpratęs užbaigti tai, ką pradėjo, o Dakaro finišo nepasiekė, todėl teks čia sugrįžti.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(37 žmonės įvertino)
4.7297

Oficialu: Dakaro organizatoriai nori plėtros – 2021-aisiais ralis vyks per dvi valstybes (4)

Dakaro ralį organizuojanti ASO kompanija prisipažino, kad deda pastangas, jog išplėstų renginį...

„Toyota“ prieš „Mini“: Dakare atsilikusi gamyklinė komanda turėjo imtis neįprastų sprendimų (6)

Saudo Arabijoje dėl ilgų tiesiųjų Dakaro maratonas vietoje į bekelę orientuotų lenktynių tapo...

Žala ir Jurgelėnas apie Dakarą: skaičiavome kilometrus, kol galėsime važiuoti į namus (3)

Pirmąją Dakaro dieną visus nustebinęs Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas džiaugėsi,...

Valdas Valiukevičius: šis Dakaras buvo tikrai sunkus (3)

Dakaro ralis – neabejotinai laukiamiausias metų renginys kiekvienam, kurio venomis teka benzinas....

Paaiškino, kas slepiasi už Dakaro ralio taisyklių (9)

Nors Dakaro ralis Lietuvoje vadinamas antrąja šalies religija, o lietuviai prikelti vidury nakties...

Top naujienos

Po reto įžūlumo medžioklės Vilniaus rajone – išskirtinė malonė girtam šauliui (222)

Per išgertuves nusprendęs pamedžioti Vilniaus rajono gyventojas išsitraukė namuose slėptą...

Pavojingiausi mikrorajonai Vilniuje: mažos būsto kainos suvilioja tik drąsiausius (100)

Rinkdamiesi būstą, naujakuriai sudaro visą reikalavimų sąrašą: patraukli kaina, kokybiškas...

Gydytojas Morozovas ragina nejuokauti: masiškai daromos sveikatą ir pinigus kainuojančios klaidos (73)

„Aš be antibiotikų nuo gripo nepasveikstu“ – jei dar neprasidėjo, tai tuojau prasidės...

Paskelbti NBA „Visų žvaigždžių“ rungtynių starto penketai, Sabonis pakilo dar labiau (27)

Naktį iš ketvirtadienio į penktadienį NBA paskelbė šių metų „Visų žvaigždžių“...

Po beprecedenčių priemonių 11 mln. gyventojų Kinijos miestas tapo vaiduokliu susisiekimas ribojamas jau devyniuose miestuose (13)

Kinija penktadienį izoliavo milijonus žmonių, gyvenančių netoli naujo koronaviruso protrūkio...

The Economist

Nugaros skausmas – rimta ir prastai sprendžiama pasaulinė problema

Kodėl geresni metodai padėti kenčiantiems plinta taip lėtai?

Ekonomistai pernelyg susirūpinę nelygybe – ne tai nulemia gyventojų laimę (111)

Ekonomistams didžiausia nelygybės problema – tai, kiek iš tiesų mažai jie apie ją išmano. O...

Neįtikėtina istorija: 3,2 promilės pripūtęs vyras tikino keturračio nevairavęs, o bėgęs paskui vagį (23)

Ką daryti, kai už vairavimą esant sunkiam girtumo laipsniui neišvengiamai gresia solidi...

15 tūkstančių metų senumo ledyne buvo aptikti keli senovės virusai: bijoma, kad jie pasklis po aplinką (23)

2015 metais mokslininkų komanda iš JAV ir Kinijos išvyko į Tibetą surinkti seniausio Žemės...