aA
Penktadienį, sausio 10-ąją, „Heston MRO team Pitlane“ komandos stovyklą sukrėtė žinia apie antrojo ekipažo gaisrą. Edvinas Juškauskas ir Aisvydas Paliukėnas nenukentėjo, o automobilį pavyko užgesinti, tačiau panašu, kad Dakaras jauniesiems lenktynininkams baigtas, sakoma pranešime žiniasklaidai.

„Toyota Hilux“ sportinis visureigis užsiliepsnojo lietuviams greičio ruože įveikus 243 kilometrus. Gaisras įvyko dėkingoje vietoje, nes pro šalį važiavo kiti ekipažai. Be jų pagalbos žala būtų buvusi gerokai didesnė – automobilio gesinimui panaudoti net 6 gesintuvai.

Iki lemtingo incidento E. Juškauskas su E. Paliukėnu tarp visų automobilių ekipažų užėmė 28-ąją vietą.

Užuodė tepalo kvapą

E. Juškauskas pasakojo, kad iš pradžių užuodė keistą svylančio tepalo kvapą. Dar šiek tiek pavažiavo, tačiau nusprendė sustoti ir patikrinti, ar nieko nenutiko. A. Paliukėnas išlipęs apžiūrėjo automobilį, tačiau nieko blogo nepastebėjo.

„Važiavome toliau ir kvapas tapo intensyvesnis. Man pasidarė neramu, greitai kabinoje pasirodė dūmai ir supratome, kad degame“, – sakė lenktynininkas.

Ugnis kilo iš automobilio priekio, todėl ekipažas greitai nuėmė variklio dangtį. Bandė naudotis vienu gesintuvu, tačiau to neužteko ir teko griebtis papildomos priemonės – smėlio.

„Taip pat stabdėme pravažiuojančius automobilius, nes mūsų visureigis jau degė atvira liepsna. Pasiskolinom 6 gesintuvus ir tiek užteko pagaliau užgesinti gaisrą“, – komentavo E. Juškauskas.

Buvo privažiavę ir vietos gyventojai, kurie lenktynes stebėjo nuo netoliese esančios kalvos. Jie norėjo padėti, tačiau gesintuvas buvo tuščias.

Anot jo, visa laimė, kad buvo aplenkę nemažai dalyvių, nes po to buvo didelis tarpas ir niekas nebūtų suteikęs pagalbos.

Užbaigs pradėtą darbą

E. Juškauskas dar neprarado vilties sugrįžti į lenktynes. Dakaro taisyklėse nurodyta, kad iki poilsio dienos dėl techninių priežasčių pasitraukę ekipažai gali suremontuoti automobilius ir toliau dalyvauti ralio maratone.

Komandos technikai šiuo metu dar vertina automobiliui padarytą žalą.

Jei lietuviai tęs lenktynes, jie jau nepretenduos į poziciją bendroje įskaitoje, o bus atskirai klasifikuojami „Dakar Experience“ kategorijoje.

„Turime tris dienas, o per tiek laiko galima daug padaryti. Didžiausia bėda, kad mes negalime keisti paties variklio, todėl jei jis nepažeistas, o nukentėjo tik laidai ar šlangos, jas pasikeisime ir ištestavę automobilį galbūt sugrįšime“, – taip situaciją apibendrino E. Juškauskas.

Jis patikino, kad pats pernelyg neliūdi ir dar bando raminti jaunąjį savo šturmaną.

E. Juškauskas nusiteikęs ryžtingai. Sako, kad yra įpratęs užbaigti tai, ką pradėjo, o Dakaro finišo nepasiekė, todėl teks čia sugrįžti.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(37 žmonės įvertino)
4.7297

Juknevičius papasakojo apie nematomą Dakaro pusę: už ką ekipažams skiriamos tūkstantinės baudos (4)

Dakaro ralis – neabejotinai didžiausias ir daugiausia pasaulinio dėmesio sulaukiantis...

Po Dakaro ralio į Vanago bazę grįžo vienu automobiliu mažiau

Praėjus šiek tiek daugiau nei dviem savaitėms po Dakaro ralio finišo, komandos išvydo savo...

Edvinas Juškauskas prisipažįsta Dakaro metu tikrinęs Vanago ribas (2)

„Kauniečiai“ – tokią pravardę Dakare galėjote girdėti greta „ Heston Airlines team...

Kokios chemijos reikia ištvermės lenktynėse: kam reikalingas vario tepalas ar iki -50 šalčio šaldantis aerozolis (1)

Dakaras nuo įprastų ilgo nuotolio lenktynių be kita ko skiriasi tuo, kad čia karo lauko...

Benedikto Vanago šturmanas įvertino: jam praėjęs Dakaras – pats geriausias (1)

Dar lapkričio mėnesį Dakaro ralio organizatoriai įspėjo, jog 2021-ųjų varžybose didžiausias...

Top naujienos

Vilniuje atsidarė naujas traukos centras – tokio turgaus mums pavydės visos Baltijos šalys (121)

Gali būti, kad Vilnius nuo šiol turi naują madingiausią ir patraukliausią susitikimų vietą....

Po sunkios COVID-19 ligos kelias į sanatoriją – užvertas: dėl naujo Dulkio įsakymo susiklostė absurdiška situacija (150)

Praėjusį ketvirtadienį vilnietės Karinos tėvas po sunkios ir komplikuotos COVID-19 ligos buvo...

Lietuvė apie padėtį šalyje, kuri manė nugalėjusi koroną: situacija dramatiška, ligos atveju nebepadeda net pinigai išpardavė pasigamintas vakcinas (225)

Koronaviruso atvejų skaičiui Indijoje vis mušant rekordus, šalies valstijos skelbia atskirus,...

Pasiilgusiems kelionių žinia iš Briuselio: štai ką svarbu žinoti planuojantiems atostogas (20)

Turizmas yra vienas tų sektorių, kurį COVID-19 pandemija paveikė labiausiai, dėl to gali būti...

Moterys ir technologijos: šie startuoliai pandemijos akivaizdoje sulaukė išskirtinio investuotojų dėmesio

Kadaise rizikos kapitalo bendruomenės laikyti pernelyg nišiniais ar rizikingais, šiandien, kai...

Joana Balčiuvienė | D+

Po 7 metų santuokos atsibudo: ką daryti, jei tas žmogus man net nepatinka

Gyveni gyveni su žmogumi, ir staiga matai: na, ne toks protingas, kaip kolega. Ir ne tokie pomėgiai...

Renata išdavė paslaptį, kaip ypatingai gardžiai paruošti karką: tai grilio bomba, kurią kepsite dar ne kartą

Ar kada valgėte karką , ruoštą pomidorų sultyse? Maisto entuziastė Renata Stužėnienė iš...

Po švilpuko merginos pamiršo skrupulus: aikštėje draskėsi ir žaidėjos, ir jų treneriai (4)

Bulgarijos moterų futbolo taurės pusfinalyje emocijų bei kovos netrūko ir po mačo pabaigą...

Verta žinoti: kokius aušinimo skysčius galima sumaišyti, o kokių klaidos kainuos brangiai (7)

Kad pagrindiniai eksploataciniai automobilio komponentai yra variklio ir transmisijos alyvos bei...

Trakų pilis palauks: priešais salą kepamos gurmaniškos picos, kurių privalote paragauti (1)

Atrodo, ir į Lietuvą atkeliauja naujausias pasaulio kulinarijos mados šauksmas – garsiausi...