A. Gelažninkas po prologo pasakojo, kad tokį rezultatą lėmė nelaimingas atsitikimas trasoje, mat į komandos bagį rėžėsi kitas ekipažas.

„Esam finiše ir tuo labai džiaugiamės, nes po pirmo išlipimo iš bagio galvojome, kad jau nebegalėsime tęsti dėl sulūžusio bagio. Iki finišo likus maždaug kilometrui į mus rėžėsi kitas automobilis, buvo plati vieta, todėl nežinau, kodėl jis mus taranavo. Vertėmės ne vieną kartą, bet esame sveiki. Dužo stiklas, plyšo padangos. Kas nutiko bagiui, daugiau pasakys mechanikai, nes neaišku, kas jam nutiko – važiuoja, tačiau visas trūkčioja. Tai tikėkimės, kad viską pataisys. Praradome nemažai laiko, tačiau svarbu, kad mes finiše – sveiki, gyvi“, – sakė A. Gelažninkas.

E. Gelažninkienė teigė, kad į jų ekipažą atsitrenkė 428 numeriu pažymėtas bagis, kuris priklauso prancūzų komandai.

Vairuotoja teigia, kad nelaimė atsirado kaip iš giedro dangaus, kadangi visa trasa buvo paprasta ir netgi šiek tiek įprasta.

„Visa prologo trasa man labai priminė Ruklą – atrodo, viskas sava, pažįstama, pravažiuota dešimtis kartų. Laikėme gerą tempą. Likus keliems kilometrams iki finišo, visiškoje plynėje mus pasivijo kitas ekipažas ir signalizavo, jog nori mus lenkti. Aplink buvo visiškai tuščia, tik kitų vairuotojų vėžės, bet aš vis tiek pasitraukiau į šalį ir net šiek tiek numečiau greitį, kad lenkimas įvyktų kuo sklandžiau“, – pasakojo E. Gelažninkienė.

Tačiau aplenkti lietuvių konkuruojančiam ekipažui nepavyko – likus vos kilometrui iki finišo, geltonasis „Rentway Dakar Team“ bagis buvo taranuotas.

„Jie rėžėsi tiesiai mums į šoną, prakirto ratą. Mes vertėmės mažiausiai penkis kartus, jie – taip pat. Išlindę iš bagio stengėmės jį kuo greičiau suremontuoti, pakeitėme prakirstą ratą ir pasiekėme finišą. Praradom daugiau nei 20 minučių, bet apmaudžiausia ne dėl prarasto laiko, o tai, jog tokia situacija susidarė ne dėl mūsų kaltės ir dalyvavimas Dakare pakimba ant plauko,“ – apmaudo neslėpė sportininkė.

Patys lenktynininkai stipriai nenukentėjo, atsipirko keliais sumušimais – didžiausias smūgis teko automobiliui. Kaip teigė A. Gelažninkas, po susidūrimo atrodė, kad ralyje pasirodymas bus baigtas dėl bagio sulaužymo.

„Kas tiksliai nutiko bagiukui, pasakys mūsų mechanikų komanda. Važiuoti – važiuoja, tačiau variklis trukčioja, stiklas išdužo. Perduodam bitę į serviso rankas ir tikimės geriausio.“

Jeigu Gelažninkai bus pajėgūs tęsti ralį, jų lauks per 400 kilometrų greičio ruožas. Jame smėlynus jau papildys daugiau kietesnio purvo bei išdžiūvusių ežerų vagų.

Komanda vakare pasidalijo ir vaizdo įrašu iš bagio vidaus. Jama matyti, kaip viskas vyko prieš įvykstant avarijai.

„Prologas. Viskas vyko taip. Čia gerai matosi, kad važiuojame tiesiai, vaizdas bus iš kelių kampų. Protestą parašėm, paprašėm kompensuoti laiką, kol kas nepanašu, kad laiką kompensuos. Bagis dar tvarkomas.

Dar kartą atsakome. Čia buvo 1–1,5 km platumo laukas, su daugybe keliukų, mes sutikome su lenkimu, važiavome savo keliu, iš mūsų pusės buvo padaryta taip kaip ir turi būti.
Pikčiausia, kad finišas buvo vos už kelių kilometrų.

P.S. Emilija jau gavo velnių už rankų laikymą vertimosi metu, svarbu viskas baigėsi gerai, bet video ne apie tai“, – rašė A. Gelažninkas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)