Per poilsio dieną, kalbėdami apie techniką, Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas minėjo, kad Lietuvoje sukonstruota „bitutė“ – „Seat Leon Dakar“ – ypač gerai jaučiasi sudėtinguose kelio ruožuose.

„Atrodo, kuo sunkesnės sąlygos, tuo geriau mūsų automobilis važiuoja. Pakaba veikia puikiai, kad tik turbina laikytų ir turėtume pakankamai galios“, - prieš startą kalbėjo sportininkai.

Deja, vos ne pačioje pradžioje etapo, kurį „Agrorodeo“ komanda pradėjo iš 62 vietos, turbina ir vėl priminė, kad būtent ji kol kas yra didžiausias komandos galvos skausmas: „32-ame kilometre turbina vėl parodė savo charakterį. Be to, ypač daug dulkių, nes šiandien vienu metu startavo ir visureigiai, ir sunkvežimiai, todėl lenkimai yra ypač sudėtingi“, - pranešė komandos nariai.

Jau per pirmą etapo pusvalandį sportininkai aplenkė 11 varžovų ir sugebėjo palypėti iki 51-os vietos, tačiau po to situacija kiek suprastėjo. Dėl sumažėjusios variklio galios, komanda smuktelėjo į 59-ą, o po to net į 68-ą vietą.

Artėjant finišui „bitutė: vėl įsivažiavo ir aplenkė dar daugiau nei dešimt konkurentų. Tačiau palypėję iki 58, o po to – iki 55 vietos, lenktynininkai vėl buvo priversti stabtelėti: dėl lūžusio vairo traukės antgalio komanda prarado labai daug brangaus laiko.

Tačiau sugebėję susiremontuoti automobilį trasoje, Vaidotas ir Saulius finišą vis dėlto pasiekė. Negalutiniais duomenimis, ypač nelengvame etape jie užėmė 69 vietą.

Antradienį dalyvių lauks dar vienas papildomas išbandymas: 285 km greičio ruožas.

„Agrorodeo“ komanda startuoja 15 val. 53 min., 30 sek. Lietuvos laiku. Benedikto Vanago ekipažas pajudės 15.23 val., Antano Juknevičiaus – 15.25:30 val.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)