„Seniai brandinau mintyse projektą – automobilį, į kurį sudėčiau visas savo žinias ir patirtį, sukauptą bekelės lenktynėse. Pavasarį ryžausi pradėti konstruoti. Džiaugiuosi, kad išvykdamas jau galiu pasigrožėti pirmojo prototipo kontūrais“, – sakė žymusis mechanikas.

Per savo karjerą D. Biesevičius taisė ir tobulino daugybę sportinių modelių: nuo gana mėgėjiškų iki kelis šimtus tūkstančių eurų kainuojančių ralio, žiedo ir bekelės monstrų. Ne iš knygų mechanikas žino, kaip yra svarbu ir tuo pačiu sunku suderinti automobilio aukštus techninius rodiklius, patikimumą ir kainą. Įdomu, kad pirmąjį savo sportinį visureigį Darius sukonstravo absoliučiai nuo nulio: „Pradėjome nuo švaraus popieriaus lapo. Sukūrėme savo konstrukciją, mazgų išdėstymą. Buvo tikrai rimtas iššūkis.“

Projekto autorius prasitarė, kad konstruoja automobilį pagal T3 klasės reikalavimus. Priekines radiatoriaus groteles puošia „Seat“ ženklas. „Pasirinkau trečios kartos „Seat Leon“ modelį, kuris tapo ne tik dizaino pagrindu, bet ir paskolino 2 litrų turbodyzelinį variklį. Po patobulinimų ir reguliavimo variklis bus gerokai pajėgesnis nei standartinis. Kitų techninių sprendimų kol kas nekomentuosiu“, – sakė D. Biesevičius.
D. Biesevičius konstruoja pirmą lietuvišką Dakaro automobilį (A. Lauciaus nuotr.)

Apie projekto kaštus Darius nelinkęs kalbėti: „Laukia tūkstančiai kilometrų testų. Tik po jų paaiškės techninių sprendimų piniginė išraiška“. Šiuo metu D. Biesevičiui įgyvendinti projektą finansiškai padeda keli privatūs rėmėjai.

„Suprantu, kad visiems labai smalsu, bet daugiau detalių ir planų atskleisiu grįžęs iš Pietų Amerikos. Taip, kitais metais planuoju automobilio debiutą ir norėčiau bent vieną tokį automobilį išleisti į 2016 m. Dakarą. Sieksiu, kad tai nebūtų vienintelis egzempliorius. Jei latviai gamino „Oscar“ automobilius, tai kodėl gi mes, lietuviai, negalime gaminti savo automobilių. Tik dėl modelio pavadinimo dar neapsisprendžiau“, – su šypsena dalinosi planais Darius.

Darius Biesevičius pradėjo mechaniko karjerą 1991 m., o po poros metų ir pats pradėjo pilotuoti ralio automobilius. 1998-2000 m. Darius darbavosi žinomoje ralio komandoje „EARS Motorsport“. Jam savo automobilius yra patikėję beveik visi žymiausi Lietuvos ir daugelis užsienio ralio pilotų. D. Biesevičiaus dirbtuvėse gimė visa eilė unikalių ralio ir žiedinių lenktynių automobilių. Nuo 2008 m. Darius taiso ir tobulina bekelės automobilius tarptautinėse lenktynėse.
D. Biesevičius konstruoja pirmą lietuvišką Dakaro automobilį (A. Lauciaus nuotr.)

Prisijunk prie tūkstančių sporto mėgėjų bendruomenės – tapk DELFI Sporto draugu „Facebook“, sužinok šviežiausias naujienas iš sporto arenų, dalinkis įžvalgomis ir komentarais!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)