Nors tokio tempo gali pavydėti ne vienas sportininkas, bet lietuvis įsitikinęs – galima ir reikia dar geriau.

Trečiajame greičio ruože B. Vanagas parodė puikų rezultatą. Jei ne 4 sugaištos minutės dėl prakirstos padangos, tai jis vakar būtų finišavęs 20-as, o ne 22-as.

„Tokią vietą iškovojome be stabdžių ir gaišdami keičiant ratą. Iki tol buvę mūsų rezultatai taip pat neatspindi mūsų greičio. Pirmasis visas greičio ruožas buvo dulkėse, antrajame užstrigome „fesh fesh“ nes dėl išstumto lango negalėjome matyti kur važiuojame. Jei ne tokios problemos, tai kiekvieną dieną galėtume būti dvidešimtuke“, – kalbėjo lenktynininkas.

B. Vanagas šių metų Dakaro ralyje demonstruoja pavydėtiną tempą ne dėl to, kad jo „Toyota Hilux“ būtų greičiausias automobilis varžybose. Greitis yra svarbus, bet svarbiau yra stabilumas. Tą iš dalies įrodo ir patirtas greičių dėžės gedimas. Inžinieriams iš jos likučių ir atsarginės dėžės komponentų sukonstravo naują, kuri riboja automobilio greitį iki 160 km per valandą, tačiau lietuvis parodė geriausią rezultatą iš iki šiol buvusių.

Greitas B. Vanagas buvo ne tik greičio ruože. Į bivaką jis grįžo greičiau nei mechanikai ar pagalbinis personalas. B. Vanagą radome valgykloje, kur jis pietavo drauge su vienu varžybų lyderiu – Yazeedu Rahji. Šiuo metu penktoje vietoje esantis lenktynininkas iš Saudo Arabijos bičiuliavosi su B. Vanagu ir šnekino jį startuoti varžybose jo tėvynėje, nors ir Dakaro pabaigos liko dar geras gabalas.

Papietavęs ir dulkes nusipurtęs B. Vanagas rado laiko pašnekėti

„Rezultato nėra dėl atsitiktinių problemų. Pavyzdžiui, šiandien pradingusių stabdžių. Kai mes juos vėl turėsime, tai iš principo išsispręs daug mūsų problemų, o kad juos turėsime jau rytoj – aš neabejoju“, – kalbėjo B. Vanagas.

Inžinieriai stabdžius ir įlenktą vairo traukę sutvarkys per kelias valandas, tačiau idealiai veikiančios greičių dėžės dar teks palaukti kelias dienas. Mechanikai ją galės suremontuoti tik per laisvą dieną po septinto etapo.

Tada inžinieriai ne tik sutvarkys esančias problemas, bet profilaktiškai pakeis sankabą, kitus mazgus, kuriems gresia susidėvėjimas ar konstruktorių nenumatytos problemos.

B. Vanago stabilumą galima pamatyti vien suskaičiavus pradurtas padangas. Praėjusiais metais stebint lietuvio pasirodymą, kilo minčių, kad iki Dakaro pabaigos teks pirkti papildomų padangų. Šiemet per trijuose greičio ruožuose įveiktus 1028 km padangą teko keisti tik kartą.

„Gruntas yra toks pats kaip visada. Pagrindinis dalykas yra tas, kad „Toyota“ geriau valdosi ir gali išvengti tų akmenų“, — sakė B. Vanagas.

Komandos strategija yra paprasta. Važiuoti tarp greičiausių lenktynininkų, didžiausiais intervalais, kad tektų kuo mažiau dulkių.

„Greičio šiose lenktynėse mums netrūksta. Greičiau važiuoti jau būtų pavojinga. Labiausiai mums reikia stabilumo. Rezultato nėra dėl kitų priežasčių. Pagrindinis mūsų darbas šiomis dienomis yra prasimušti ir išsilaikyti greičiausių sportininkų dvidešimtuke. Tada turėsime savo aiškų kanalą ir galėsime varžytis patogiai. Tą po truputį ir darome, nes siekti rezultato važiuojant dulkėse yra labai sunku“, — sakė lenktynininkas.

Visą informaciją apie tai, kaip sekasi „General Financing-Autopaslauga by Pitlane“ komandai Dakaro ralyje galima rasti tinklapyje www.benediktasvanagas.lt , „Youtube“ kanalo paskyroje „Benediktas Vanagas“ bei socialiniame tinkle „Facebook“ lenktynininko paskyroje.

Prisijunk prie tūkstančių sporto mėgėjų bendruomenės – tapk DELFI Sporto draugu „Facebook“, sužinok šviežiausias naujienas iš sporto arenų, dalinkis įžvalgomis ir komentarais!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (240)