Vidutiniškai vienas dirbantysis per dieną televizorių žiūrėjo 2 val. 44 min., o nedirbantysis – 2 val. 43 min. TV žiūrėjimo trukmė, artėjant vasarai, trumpėja, - Lietuvos gyventojai daugiau laiko skiria kitokiems laisvalaikio praleidimo būdams.
Praėjusią savaitę didžiausio dirbančių Lietuvos gyventojų dėmesio sulaukė TV žurnalas “Nuo…iki” (LNK), o tarp nedirbančiųjų populiariausia buvo pramoginė laida “Žaliojo obuolio padėkos koncertas” (LTV).
5 populiariausios Lietuvos televizijų laidos tarp DIRBANČIŲJŲ
Programos pavadinimas | Žanras | TV kanalas | Vidutinė auditorija % (reitingas) | |
---|---|---|---|---|
1 | NUO…IKI | TV žurnalas | LNK | 13,2 |
2 | PAGALBA. SOS | Dokumentika | LNK | 11,4 |
3 | 22:00 | Žinios | LNK | 11,3 |
4 | PASKUTINĖ INSTANCIJA | Publicistika | LNK | 11,1 |
5 | ĮKAITAS | Filmas | LNK | 11,0 |
5 populiariausios Lietuvos televizijų laidos tarp NEDIRBANČIŲJŲ*
Programos pavadinimas | Žanras | TV kanalas | Vidutinė auditorija % (reitingas) | |
---|---|---|---|---|
1 | ŽALIOJO OBUOLIO PADĖKOS KONCERTAS | Pramoginė laida | LTV | 13,1 |
2 | PASKUTINĖ INSTANCIJA | Publicistika | LNK | 11,3 |
3 | PAGALBA. SOS | Dokumentika | LNK | 10,7 |
4 | ABIPUS SIENOS | Publicistika | TV3 | 10,3 |
5 | NEPRIKLAUSOMA PAIEŠKŲ TARNYBA | Pokalbių laida | LNK | 10,2 |
*NEDIRBANTYS – bedarbiai, moksleiviai, studentai, namų šeimininkės, pensininkai.
TNS Gallup TV auditorijos tyrimai. Rezultatai gauti TV metrų metodu
Periodas: 2006.05.08.-2006.05.14. Tyrime dalyvauja daugiau nei 950 respondentų nuo 4 m. amžiaus.
Statistinė tyrimo duomenų paklaida neviršija 3.0 proc.