Geri pokyčiai pritraukia stiprius nuomininkus

„Mūsų kryptingos investicijos į geografiškai, kultūriškai ir logistiniu požiūriu prekybos verslui patrauklią vietą pritraukia stiprius, vartotojų pasitikėjimą pelniusius prekių ženklus. Vienas tokių yra prekybos tinklas „Sportland“. Ypač džiaugiamės nuomos sutartimi su šiuo prekių ženklu – tikimės, kad jis duos didelę pridėtinę vertę tiek prekybos centro verslo bendruomenei, tiek ir vartotojams“, – sako prekybos centro vadovė Ona Nevinskienė.

Ji atkreipia dėmesį, kad didelė dalis prekybos centro CUP lankytojų yra aktyvų laisvalaikį bei modernaus miesto privalumus vertinantys žmonės. Tai – netoliese įsikūrusiuose biuruose dirbantys jauni darbuotojai, gaunantys vidutines ir didesnes pajamas – veiklūs, skubantys, taupantys laiką, taip pat ir Baltojo tilto zonos lankytojai šiltuoju metų laiku – šeimos, paaugliai. Jų interesų kryptys sutampa su vietos, kurioje įsikūręs prekybos centras, pasiūla – lauko terasomis, pokalbiais prie geros kavos su gražiais miesto vaizdais, galimybe pasidžiaugti upe, sostinės augmenija, sporto ir pramoginiais renginiais.

„Pastaruoju metu jaučiame padidėjusį potencialių nuomininkų susidomėjimą mūsų prekybos centru. Auga ir mūsų lankytojų srautai – jie praėjusiais metais viršijo ikipandeminį 2019 metų lygį. Atsižvelgdami į ypač palankias mūsų verslo pozicijas, esame nusiteikę ir toliau telkti pačius stipriausius prekių ženklus, būti atviri naujoms derybinėms pozicijoms – ieškosime galimybių, sieksime abipusiai naudingų sąlygų bei ilgalaikės vertės verslui bei miestiečiams“, – tvirtina CUP vadovė.

Jos teigimu, „Sportland“, prekiaujančio sportine ir laisvalaikio apranga ir avalyne, atėjimas į prekybos centrą atrodo ypač organiškas. Kita vertus, nuomos sutartį su „Sportland“ prekybos centras CUP vertina kaip sugrįžimą – pastarasis tinklas čia veikė 2003–2012 metais. Po beveik 10 metų šis prekybos tinklas grįžta dėl ypač palankių jo verslui sąlygų.

Sugrįžtuvės – naujomis sąlygomis, su nauja vizija

„Visų pirma, tai – puiki lokacija Vilniuje su visiška atsinaujinusia infrastruktūra Neries krantinėje, ji yra tiesiogiai susijusi su mūsų turimais produktais ir su mūsų vizija. Baltojo tilto zona yra turbūt geriausia Lietuvoje vieša erdvė, kurioje telpa tiek daug įvairių sporto šakų. Kone kasdien su džiaugsmu stebime į šią veiklą įsitraukusius žmones – akivaizdu, kad anksčiau ar vėliau turėjome atsirasti šalia jų“, ؘ– apie naują nuomos sutartį su CUP sako bendrovės „Sportland LT“ vadovas Juras Vėželis.

Pasak J. Vėželio, per pastaruosius keletą metų CUP puikiai užsirekomendavo Vilniaus gyventojų ir svečių akyse. Esą prekybos tinklas išgyveno transformacijas, kurios buvo nukreiptos tinkamomis kryptimis, puikiai suvaldytos ir toliaregiškai pozicionuotos. „Tai – ir sukurtos modernios maitinimo zonos, ir pritraukti tinkami operatoriai, ir įgyvendinti renovacijos projektai. Viskas buvo padaryta, žvelgiant iš ateities perspektyvos, kuri sutampa su mūsų vizija“, – sako „Sportland LT“ vadovas.

Jis teigia įžvelgiantis „Sportland“ potencialą būti naudingu visai miesto bendruomenei. Prekybos tinklas yra nusiteikęs remti ir puoselėti aktyvų Vilniaus gyvenimą – stengsis inicijuoti ar palaikyti panašių renginių iniciatyvas Baltojo tilto sporto aikštyne, bus siekiama kuo labiau patenkinti tiek renginių dalyvių poreikius, tiek ir žiūrovų lūkesčius.

Parduotuvių tinklo „Sportland“ parduotuves lanko kokybiškų ir stilingų sporto bei laisvalaikio prekių ar žinomiausių pasaulio prekių ženklų – „Nike“, „Adidas“, „Converse“, „O'neill“, „Timberland“, „Helly Hansen“ ir panašių – produkcijos ieškantys vartotojai.

Atnaujino sutartis su „Maxima“, „Topo centru“, Nacionaliniu kraujo centru

„Tiek sudarydami sutartis su naujais nuomininkais, tiek jas atnaujindami, įvertiname daugybę svarbių rodiklių, galimą sinergiją, nuomininkų potencialą. Sutartyse įvardijame abipusius įsipareigojimus geriausiems verslo rezultatams pasiekti, atsižvelgiame į didžiausią pridėtinę vertę mūsų prekybos centro lankytojams. Ypač džiugu, kai sutartys pratęsiamos ilgesniam laikotarpiui ir su stipriais prekių ženklais. Manau, kad tai – pasitikėjimo mūsų prekybos centru ir jo sėkmės ženklas“, – sako O. Nevinskienė.

Iš visų naujų ir atnaujintų partnerysčių CUP vadovė išskiria atnaujintą sutartį su „Maxima“ prekių ženklu – joje numatytas 10 metų bendradarbiavimo laikotarpis. Viena iš sutartų sąlygų – CUP prekybos centre esančios šio prekių ženklo parduotuvės atnaujinimas pagal naują „Maxima“ parduotuvių koncepciją. Šio projekto darbai bus pradėti po Velykų.

„Vertiname ilgametę partnerystę su prekybos centru CUP ir džiaugiamės galėdami ją pratęsti dar dešimtmečiui – atsinaujindami ir keldami kartelę dar aukščiau. Tikime, kad naują etapą pažymėsiantis parduotuvės modernizavimas ir atnaujinimas pagal naują „Maxima“ parduotuvių koncepciją – suvienodinimą, prekybos centro lankytojams užtikrins dar geresnę, aiškesnę ir patogesnę apsipirkimo patirtį. Atnaujinto formato parduotuvėje lankytojai jau visai netrukus ras padidėjusį ir atsinaujinusį prekių asortimentą, platesnius ir patogesnius takus, o apsipirkti bus dar lengviau ir dėl prekių kategorijų išdėliojimo logikos – šviežias maistas pirkėjams išliks po ranka visą apėjimo ratą“, – pažymi Liusana Krivonė, prekybos tinklo „Maxima“ Prekybos departamento direktorė.

Jos teigimu, suvienodintose parduotuvėse pirkėjai ras pažįstamą aplinką, kurioje paprasta orientuotis, galės greitai rasti mėgstamas prekes už geriausias kainas, pastebėti akcijas bei specialius pasiūlymus.

Atnaujinta ilgalaike sutartimi buvo pažymėta ir sėkminga CUP partnerystė su didžiausiu Lietuvoje buities technikos ir elektronikos mažmeninės prekybos tinklu „Topo centras“. Prekybos centre esančioje „Topo centro“ parduotuvėje prekiaujama išskirtinai smulkiąja elektronika, stebint čia augančią tokios produkcijos paklausą.

„Išskirtinė prekybos centro CUP lokacija bei pasirinkta veiklos strategija pritraukia jaunesnio amžiaus kategorijos aktyvius, spontaniško pirkimo įpročiais pasižyminčius lankytojus. Atsižvelgdami į šiuos faktorius ir gerai pažinodami savo klientą, būtent šio prekybos centro lankytojų grupei pritaikėme ir mūsų siūlomą prekių asortimentą. Dėmesį sutelkėme į paklausiausias produktų grupes – mobiliuosius įrenginius, aksesorikos prekes bei kompiuterinę įrangą. Dėl patogios lokacijos ir prekybos centro darbo laiko mūsų klientams čia patogu tiek apsipirkti pačioje parduotuvėje, tiek ir atsiimti prekes, užsakytas mūsų internetinėje svetainėje“, – pasakoja „Topo centro” generalinis direktorius Remigijus Štaras.

Jis taip pat atkreipia dėmesį, kad aplink prekybos centrą yra įsikūrę daugybė verslo įmonių, tad nuosekliai auga ir prekių nuomos paslaugos paklausa – įmonės dažniausiai kreipiasi į „Topo centrą“ dėl verslo susitikimams reikalingos prekių nuomos. „Topo centro“ veiklos sinergija su prekybos centro verslo vizija duoda teigiamų rezultatų – praėjusiais metais fiksuoti reikšmingai augantys klientų srautai palyginti su 2021-aisias. „Tikime šio rodiklio augimo potencialu ir ateityje, ypač jei drauge su prekybos centro komanda rasime inovatyvių būdų ir sprendimų, kaip ir toliau tikslingai išnaudoti atnaujintos Neries krantinės infrastruktūros galimybes ir pritraukti aktyviąją miesto bendruomenės dalį“, – sako R. Štaras.

Reikšminga atnaujinta ilgalaike atnaujinta sutartimi CUP vadovė įvardija ir pratęstą sutartį su Nacionaliniu kraujo centru (NKC). Devintus metus čia veikiantis NKC padalinys generuoja didžiausią donorystės vieno padalinio srautą, palyginti su kitais šios organizacijos padaliniais. Pernai čia NKC skaičiavo 14880 apsilankymų, kai žmonės norėjo tapti kraujo donorais. Pagal atnaujintą sutartį NKC bus labiau matomas lankytojams, padidės ir nuomojamų patalpų plotas.

„Prekybos centre CUP įsikūręs mūsų padalinys yra vienas populiariausių, jis dirba kiekvieną dieną. Neabejoju, kad tiek donorai, tiek NKC darbuotojai džiaugsis erdviomis ir pagal moderniausius kraujo centrų reikalavimus įrengtomis patalpomis”, – teigia NKC vadovas Daumantas Gutauskas.