„Pusę dienos negalime naudotis „Swedbank“ internetinės bankininkyste – pavedimus daryti leidžia (nors dar klausimas, ar tie pavedimai įvyks realybėje), o prisijungti prie savitarnos sistemų ar kitų paslaugų teikėjų, naudojantis „Swedbank“ internetinės bankininkyste, neįmanoma.

Bankui prisiskambinti be šansų – maloni automatinė moteris informuoja, kad jiems žinoma apie sutrikimą ir jis bus pašalintas artimiausiu metu, bet tai kada tai bus? Ir kodėl „Swedbank“ vos ne kas savaitę patiria sutrikimų – gal laikas būtų investuoti ir atnaujinti „Swedbank“ internetinę bankininkystę aptarnaujančius IT instrumentus ir programas, padidinti efektyvumą? Juk bankai visus suvarė į internetinę bankininkystę, padidėjo naudotojų srautas, tai reikia su tuo tvarkytis iš esmės“, – pastebėjimais dalinosi skaitytoja Gintarė.

Bankas šiuo metu klientams rekomenduoja naudotis programėle.

„Šiuo metu fiksuojami trikdžiai jungiantis prie interneto banko. Klientus kviečiame naudotis banko išmaniąja programėle. Dedame visas pastangas kuo griečiau pašalinti nesklandumus ir atsiprašome už galimus nepatogumus“, – rašoma banko komentare socialiniame tinkle „Facebook“.

Apie problemas praneša ir „Luminor“ bankas. Savo puslapyje informuoja, kad šiuo metu interneto bankas bei mobilioji programėlė gali veikti lėčiau negu įprasta.

„Dėl techninių priežasčių kai kurie mokėjimai, inicijuoti gruodžio 9 d., gavėjų sąskaitas pasieks gruodžio 12 d. Atsiprašome dėl nepatogumų“, – taip pat teigiama „Luminor“ puslapyje.

Apie tai, kad su keblumais susiduria ir „Paysera“ klientai, pranešė portalas 15min. Jiems „Paysera“ komunikacijos projektų vadovas Aleksas Rozentalis komentavo, kad pervedimai vyksta lėčiau.

Tuo tarpu SEB banko klientai kol kas su problemomis nesusidūrė, tačiau banko „Facebook“ puslapyje informuojama, kad šiąnakt laukia IT profilaktiniai darbai.

„Dėl atliekamų IT profilaktikos darbų šiąnakt nuo 4 iki 8 val. ryto laikinai neveiks SEB interneto bankas ir mobilioji programėlė, nebus atliekami mokėjimai kai kuriose e. parduotuvėse, kai atsiskaitant už prekes ar paslaugas savo tapatybę reikia patvirtinti interneto banke. Atsiskaityti mokėjimo kortelėmis galėsite kaip įprastai“, – informuoja bankas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)