Kadangi šioje trasoje reikia "kilstelėti" automobilį net iki 10 mm, turi būti rastas aukso vidurys tarp bolido aukščio ir jo aerodinaminių savybių. Dėl to spręsti pagal laisvų treniruočių rezultatus apie lenktynių baigtį yra beveik neįmanoma.

Pirmose penktadienio treniruotėse greičiausi buvo abu Schumacheriai - pirmas su nauju "Ferrari F2002", antras "Šumis II".

Antrose sublizgėjo "mišelinais" apauti automobiliai - jie užėmė pirmą ketvertuką. Priekyje pernykštis Interlagos nugalėtojas D.Coulthardas (1'15,075"), antras J.P.Montoya (1'15,345"), trečias A.McNish (1'15,450"), ketvirtas "Šumis II" (1'15,477").

Pirmose treniruotėse tik M.Schumacheris pasiekė 1'15" ribą, antrose tokių greituolių buvo net 7. Palyginus su praėjusiais Brazilijos GP, tai ne patys geriausi laikai.

Kolumbietis J.P.Montoya pernai per treniruotes susuko 1'13,963" laiką, o dar prieš metus greičiausias buvo Mika Hakkinenas (1'14,159").

Labiausiai penktadienį į akis krito trečias laikas, kurį parodė Alanas McNish ("Toyota").

Be abejo, per lenktynes viską lems "pitstopų" strategija (kuro kiekis bakuose), bet jei trasos temperatūra nenukris žemiau 42 C, tai gali būti eilinė "Michelin" diena.