„Williams“ dabar turi 22 taškus, „Ferrari“ 14, o „McLaren“ tik 4 taškus.

Jei ne mažas konfliktas starto metu tarp M.Schumacherio ir J.P.Montoyos, lenktynės gal būtų pasibaigusios „raudonųjų“ pergale, bet tik gal.

Abu vairuotojai - kolumbietis ir vokietis - pavadino tai normalia lenktynių avarija. Deja, abu turėjo už tai sumokėti. M.Schumacheris, palikęs priekinį spoilerį po JPM ratais ir servise pakeitęs „nosį“, pradėjo lenktynes iš 21 vietos, o J.P.Montoya buvo nubaustas nauja FIA bausme - užsukti į serviso boksų tiesiąją ir nesustojant ja pravažiuoti ("drive-through").

Kolumbietis išgirdęs apie teisėjų sprendimą per vidinį ryšį, buvo taip nustebęs, kad tik sugebėjo šaukti: „Kodėl, kodėl? Juk aš jam (Michaeliui) palikau pakankamai vietos“.

J.P.Montoya nukrito tik į 10 vietą, bet po keleto ratų buvo jau šeštas. Dar vėliau trečias, o po to, kai sustojo R.Barrichello „Ferrari“ bei aplenkus Jensoną Buttoną, kolumbietis atvežė sau ir komandai eilinius 6 taškus.

Už tai Australijos GP „auka“ Ralfas Schumacheris pradžioje lenktynių turėjo aiškų tikslą - aplenkti po starto į priekį išsiveržusį R.Barrichello. Skirtumas pradžioje tarp jų vis didėjo, nuo 3,2 sek. 4 rate iki 6,19 sek. 14 rate. Po to skirtumas pradėjo mažėti. 17 rate buvo jau 5,7 sek.

Matyt, „mišelinams“ prireikė žymiai daugiau laiko, kad įgauti sportinę formą. Tą patį patvirtino „McLaren“ padangų technikas, kai po 15 ratų DC dėl dėžės gedimo baigė lenktynes. Tada pirmaujantis brazilas 20 rate užsuko į boksus ir nukrito į 3 vietą, tuoj po K.Raikkoneno. Per tą laiką R.Schumacheris nesnaudė, padidino persvarą tarp jo ir R.Barrichello iki 27 sek. ir tik tada vokietis buvo „pašauktas“ į boksus.

Tai buvo 31 ratas.

Pakeitęs ratus (į naudotus) ir prisipylęs kuro, jis trumpam „atidavė“ pirmą vietą Rubensui Barrichello, bet netrukus brazilas užsuko į boksus ir „Šumis II“ vėl buvo pirmas. Deja, R.Barrichello lenktynės truko neilgai. Pirmas sezone „Ferrari“ variklio gedimas ir antros iš eilės nebaigtos lenktynės.

Abi komandos – „Ferrari“ ir „Williams“ - naudojo skirtingą sustojimų boksuose strategiją. Lenktynių laimėtojas pasitenkino vienu vizitu į boksus, kai tuo tarpu jo kolega kolumbietis buvo ten du kartus. Tris kartus techninio aptarnavimo zonoje buvo M.Schumacheris - pirmą kartą tuoj po starto ir du pagal planą. "Williams" atveju tai tikriausiai skirtingi taktiniai uždaviniai abiems „Williams“ vairuotojams ir dėl to nevienodi kuro kiekiai R.Schumacherio ir J.P.Montoyos bakuose.

Komandos strategas S.Michaelis paskaičiavo, kad šioje trasoje, naudojant dviejų sustojimų taktiką, galima išlošti iki 10 sek.

Ross Brawn'as ("Ferrari") pripažino, kad jei ne avarija starto metu, jų Nr.1 galėjo baigti lenktynes aukštesnėje vietoje, bet taip pat sutiko su tuo, kad "F 2001" modifikacija buvo šiai trasai per silpna.

"Lenktynių pradžioje stengėmės atplėšti Rubensą kuo toliau į priekį, bet vis vien trūko greičio“, - sakė R.Brawn'as.