Kaune šiuo metu vyksta daug atnaujinimo darbų – iš pagrindų tvarkomos tiek centrinės transporto arterijos, tiek ir atokesnės gatvės bei šaligatviai. Bendras jų ilgis viršija 30 kilometrų. Vasarą prasidėjusių darbų tiek daug, kad visų pabaigti iki rudens tiesiog nebuvo įmanoma suspėti. Tačiau aišku viena: dar iki Kalėdų mieste susisiekimas taps gerokai patogesnis ne tik vairuotojams, bet ir pėstiesiems. Kol kas gyventojų prašoma apsišarvuoti kantrybe renkantis alternatyvius maršrutus.
„Pokyčiai Kaune tęsiasi. Daug darbų buvo padaryta iki šiol, bet sutvarkius vienas gatves, natūraliai ateina eilė kitoms. Šiemet darbų apimtys kaip niekad didelės, – daug jų atliekama kompleksiškai, kad paskui ilgesnį laiką darbininkams nereikėtų ten sugrįžti. Tokio masto darbai tapo įmanomi dėl Vyriausybės šiemet papildomai skirtų 10 mln. eurų.

Gavome tokį solidų finansavimą, nes, kaip esame įpratę, visus projektus jau turėjome pasiruošę iš anksto, – beliko tik pradėti realius darbus. Būtų keista, jei atsisakytume galimybės vienu sykiu kapitališkai atnaujinti didelę dalį miesto infrastruktūros, todėl išnaudojome šį šansą maksimaliai. Suprantama, tai sukelia nepatogumų, tačiau jie – laikini, o gatvės, šaligatviai ir dviračių takai bus ilgam“, – sakė Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Vilius Šiliauskas.

Pasak jo, dar prieš Rugsėjo 1-ąją mieste kasmet juntamas eismo suintensyvėjimas, gyventojams grįžtant po atostogų. Šiemet srautų padidėjimas ypač ryškus dėl sumenkusio transporto arterijų pralaidumo vykstant remonto bei rekonstrukcijos darbams. Sudėtingiausia naujai atvykstantiems studentams, menkiau pažįstantiems miesto gatves. Tad visi vairuotojai turėtų atkreipti ypatingą dėmesį, planuodami keliones miesto centre.

Kęstučio gatvėje tvarkoma tiek važiuojamoji dalis, tiek šaligatviai, vyksta dviračių bei pėsčiųjų tako įrengimo darbai. Eismas šioje atkarpoje dabar išties sudėtingas bei sulėtėjęs, tad verčiau rinktis alternatyvų maršrutą – keliauti Karaliaus Mindaugo prospektu.

Prie pabaigos artėja darbai L. Sapiegos gatvėje, tuoj bus asfaltuojama gatvė, todėl čia apribotas automobilių patekimas ir gerokai apsunkintas praėjimas pėstiesiems nuo K. Donelaičio gatvės iki Laisvės alėjos.

Sustabdytas transporto eismas ir P. Kalpoko gatvėje, nes virš jos vyksta avarinės būklės viaduko renovacija Žemaičių gatvėje. Senoji statinio konstrukcija bus nugriauta ir atstatyta naujai.
Bemaž didžiausių pokyčių sulauks ilgiausia Kauno gatvė – Taikos prospektas. Pasak savivaldybės pranešimo, šiuo metu čia atnaujinamas apšvietimas bei požeminiai tinklai, keičiamos kontaktinio troleibusų tinklo atramos. Atkarpoje nuo Ateities plento iki Pramonės prospekto automobiliai jau gali judėti laisviau, tačiau likusioje dalyje nuo Pramonės prospekto iki Savanorių prospekto eismas vis dar ribojamas, galimos spūstys.

Tvirtovės alėjoje atnaujinami šaligatvių borteliai, keičiami šulinių dangčiai. Eismas nėra ribojimas, bet sąlygos pravažiuoti vis dar kiek sudėtingos.

Dešimtmečius buvęs gerokai primirštas Pramonės prospektas pagaliau irgi keičiasi. Šiuo metu prekybos miestelio „Urmas“ pusėje atnaujinami šaligatviai, o kitapus gatvės įrengiamas naujas dviračių takas bei šaligatvis. Eismas nėra sustabdytas, bet kelionė dėl aplink vykstančių darbų gali užtrukti ilgiau.

Karaliaus Mindaugo prospekte buvęs senas ir suklypęs šaligatvis taip pat sulaukė savo eilės. Dėl atnaujinimo darbų vienoje gatvės pusėje apribotas automobilių statymas. Šaligatviai taip pat keičiami naujais A. Mackevičiaus gatvėje – nuo Birštono g. iki Pelėdų kalno.

Kovo 11-osios gatvė irgi atgyja naujai. Ten jau iš pagrindų atnaujinta važiuojamoji gatvės dalis, tvarkomi šaligatviai, įrenginėjamas dviračių takas. Šios gatvės atkarpoje nuo Savanorių pr. iki Taikos pr. eismas leidžiamas, bet gali būti trikdžių.

Šiuo metu Kaune rekonstruojamų gatvių ilgis – daugiau nei 30 km. Didžioji dalis darbų Pramonės pr., Kęstučio ir L. Sapiegos gatvėse numatyta pabaigti šiemet. Gruodį planuojama atnaujinti eismą ir perstatytu viaduku Žaliakalnyje, virš P. Kalpoko gatvės. Taikos prospekte Iki metų galo tikimasi visai atnaujinti važiuojamąją dalį, o kitų metų pradžioje nutiesti šaligatvius bei pėsčiųjų ir dviračių taką.