Asociacijos duomenimis, vidutiniškai apie 50 proc. Lietuvos bankų klientų, jungdamiesi prie savo paskyrų, naudojasi programėle „Smart-ID“, kiti – mobiliuoju parašu, generatoriais ir, priklausomai nuo banko, kortelių sprendimais su papildomu autentifikavimu arba keliais skirtingais prisijungimo būdais.

„Manome, kad šis spurtas paskatins tolesnę nuotolinių paslaugų plėtrą bei populiarumą – taip pat ir tose gyventojų grupėse, kurios iki šiol jomis naudojosi mažiau“, – pranešime sako LBA prezidentas Mantas Zalatorius.

„Smart-ID“ programėles paslaugą trijose Baltijos šalyse – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje – prieš daugiau kaip trejus metus pasiūliusios bendrovės „SK ID Solutions“ duomenimis, su ja atliekamų operacijų skaičius, palyginti atitinkamus pernai ir šių metų mėnesius, augo daugiau kaip 1,5 karto. Pavyzdžiui, 2019 metų kovą atlikta 35 mln. operacijų, o šių metų kovą – 58 mln. (augo 65 proc.), balandį, atitinkamai, – 37 mln. ir 57 mln. (augo 54 proc.).

„Jungtis prie savo banko ir kitų elektroninių paslaugų internete su „Smart-ID“ ypač populiaru Lietuvoje – palyginti pernai ir šių metų kovą, tokių operacijų daugėjo net 75 proc., nuo 12 mln. iki 21 mln., – teigia „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)