Ambicingos moters kelionė Jungtinėje Karalystėje prasidėjo būnant vos septyniolikos. Tuomet anglų kalbos žinių neturinti Gintarė kurį laiką darbavosi viešbutyje, vėliau greito maisto restorane, bet tuo nė kiek nesiskundė. Ji žinojo – visa tai tik laikina stotelė, tad darbą ėmė derinti su studijomis ir įvairiais kursais: mokėsi anglų kalbos, vėliau ėmėsi tobulintis grožio paslaugų sferoje, kuriai aistrą turėjo nuo mažumės, rašoma spaudos pranešime.

Siekiant svajonės, karjeros patirtys „Elizabeth Arden“, vėliau „Selfridges“ ir „Harrolds“ tapo neįkainojamomis, bet moteris nuolat jautė, jog nori daugiau. „Važinėjau pas klientes į namus, vėliau padidėjus krūviui, nebespėdavau, tad susiradau pagalbininkių, su kuriomis klientėms rengdavome SPA vakarėlius”, – pasakoja moteris.

Gintarė Lisauskienė

Taip prieš dešimtmetį įkurtas verslas Gintarės gyvenimą apvertė aukštyn kojomis.

Šiandien lietuvės klientų sąraše vietas užima pasaulinės įžymybės (Uma Thurman, Matt Damon, Rihanna ir daugelis kitų), verslininkė glaudžiai bendradarbiauja ir su garsiaisiais mados namais „Chanel“. Užsienio žurnalų puslapiuose Gintarės vardas taip pat stipriai linksniuojamas – informacijos apie ją galima rasti „Tatler“, „The Times“, „Harper‘s Bazaar“, „Vogue“. „Blossom and Jasmine” puikuojasi tarp geriausių Jungtinės Karalystės prabangias grožio paslaugas teikiančių kompanijų, kurios klientais yra tapę „Mulberry“, „ITV”, „Capital FM”.

Verslininkės komandą šiai akimirkai sudaro kiek virš 130 laisvai samdomų darbuotojų, kurie po kruopščios atrankos, tam, kad galėtų teikti paslaugas, turi pasirašyti specialias sutartis.

„Dirbant su įžymiais žmonėmis būtina pasirašyti konfidencialumo sutartį. Darbo kokybė ir kliento privatumas – sėkmės pamatas mano verslo augime, – sako Gintarė bei priduria, jog niekada nėra pardavusi savo klientų paslapčių, nors pikantiškų istorijų tikrai būta. – Kai kurių vardų net negaliu minėti“.

Po atkaklaus Gintarės įdirbio, prestižiniai klientai lietuvės įmonę jau randa patys – dažniausiai privatiems užsakymams jachtose, viešbučiuose, privačiuose lėktuvuose ne tik Jungtinėje Karalystėje, bet ir už jos ribų. Lietuvė prisidėjo ir prie Los Andžele vykusių Oskarų apdovanojimų, o įmonės darbuotojus pagal klientų poreikį ji sunčia skristi į Prancūziją, Monaką, Bahamus.

Nuo privataus vairuotojo iki skrydžių straigtasparniu

Po asmeninių nuopolių ir pakylimų, verslininkė teigia supratusi, jog nori dar atkakliau susitelkti į savo karjerą: „Nepaisant to, kad po ilgų santuokos metų esu vieniša, suprantu, jog nesu viena. Turiu daugybę draugų, kolegų, klientų, kurie įkvepia. Ir iš tiesų, reikia nebijoti būti su savimi. Gyvenimas tęsiasi, ir keliauti solo kartais yra net geriau“.

Grožio paslaugos tapo tik dalis to, ką Gintarės sukurta imperija siūlo dabar, todėl įmonė keičia prekės ženklą ir plečiasi dar sparčiau.

Gintarė Lisauskienė

„Blossom and Jasmine“ kompanija prie įprastinių grožio ir SPA procedūrų teikia stilisto paslaugas, organizuoja etiketo klases, sveikatingumo ir laisvalaikio užsiėmimus, kaip kad joga, pilatesas, banglenčių, irklalenčių ir jėgos aitvarų pamokos, maisto ir gėrimų gamybos kursai, šventės gamtoje. Esant poreikiui, galima užsisakyti privatų virėją.

Lietuvė šiuo metu intensyviai bendrauja su „Harbour Hotels“ viešbučių tinklu Kornvalyje, Anglijoje: „Prieš metus apsilankiau Kornvalyje ir norėjau užsisakyti sau masažą, bet niekaip negalėjau rasti kažką tinkamo. Supratau, kad atradau nišą, kurią galiu užpildyti įmonės paslaugomis. Neilgai trukus, susisiekiau su keliomis vietinėmis kompanijomis ir galiausiai pasirinkau bendradarbiauti su „Harbour Hotels“ viešbučių grupe. Esu linkusi už kokybę“.

Klientai į Kornvalį ar kitas Jungtinės Karalystės vietas yra gabenami privačiu lėktuvu, straigtasparniu, greitaeigiu kateriu ar privačiu automobiliu su vairuotoju. Skrydžių kainos gali siekti ir iki 25 tūkstančių svarų. Ir visa tai nuo A iki Z yra Gintarės komandos rankose.

Nors kasdien konkurentų vis daugėja, Gintarė teigia turinti solidžią reputaciją, kurios dėka, jos verslo plėtra ir paslaugomis pasitiki net britų karališkosios šeimos atstovai: „Princesės Beatrice vestuvėms išsiunčiau 14-a grožio specialisčių, o princo Hario su žmona Meghan vestuvėms – 21-ą“.

Ir čia lietuvė žada nesustoti. Ateities planuose – sutelkti dėmesį į kitas pasaulio vietoves, už Jungtinės Karalystės ribų. „Būkite pasiruošę“, – nusišypso „Blossom and Jasmine“ įkūrėja.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)