Auksė pasakojo iš „Barbora“ prekes užsisakanti toli gražu ne primą kartą ir nors jau anksčiau pasipainiodavę nesklandumų, iki šiol ji juos praleisdavusi pro akis.

„Apgedę vaisiai ir daržovės, apdžiūvusios salotos, bet patingėdavau ieškoti teisybės „dėl kelių papuvusių pomidorų“ ir vėl užsisakydavau prekes, kadangi šiuo metu namuose auginu kūdikį ir labai patogu, kai nereikia eiti į parduotuvę“, – sakė ji, tačiau pridūrė, kad pastarųjų dienų įvykis paskatino nebetylėti.

Moteris pasakojo užsisakiusi šviežią 1,5 kg triušį, iš kurio keletą dienų savo mažamečiams planavo gaminti valgį, tačiau jau atsiėmusi produktus ir juos dėdama į šaldytuvą pastebėjo, kad planus, ko gero, teks atidėti.

„Pastebėjau, kad triušio tinkamumo vartoti laikas baigiasi jau kitą dieną. Nedelsdama paskambinau puslapyje nurodytu telefonu, nusiunčiau el. paštu mėsos su etikete nuotrauką ir paprašiau atsiimti prekę bei grąžinti pinigus.

Deja, gavau atsakymą, kad produktą turėjau grąžinti kurjeriui iš karto perduodant siuntą, tada būtų grąžinę pinigus, o dabar jau viskas... jie mane supranta, bet nieko negali padaryti, nes mėsą dar galima valgyti“, – stebėjosi Auksė.

Moteris aiškino, kad jai buvo pasiūlyta 2 Eur nuolaida kitam apsipirkimui.

„Žinoma, nesutikau, nes už tą prieššvinkiminį triušį sumokėjau 14 Eur“,– sakė ji bei tikino, kad geriausia istorijos dalis dar priešaky.

„Nesulaukusi atsakymo į mano atsisakymą priimti 2 Eur kompensaciją už moralinę žalą išbėgau pasportuoti ir žiūriu – laiptinėje tas pats kurjeris pristatinėja produktus kitai mamai su vaikučiu.

O, sakau, tai galiu jums grąžinti tą nelemtą triušį. Tuojau pat prie jo akių paskambinau į „Barbora“, bet ir vėl išgirdau atsiprašymą, mat dabar jau po kelių valandų kurjeris negali atgal priimti produkto, nes nebus kaip pažymėti sistemoje ir pan.

Na, gražiais žodžiais pasiuntė negaišinti visiems laiko ir eiti geriau kimšti triušio, kol tas dar nesugedo. Toks pasityčiojimas man labai nepatinka“, – istorija dalinosi Auksė.

DELFI susisiekė su „Barbora“ komercijos vadovu Andriumi Jurgelevičiumi.

Paklausus, ar tokia praktika, kai produktai yra pristatomi dieną prieš jų galiojimo pasibaigimą yra normali praktika, jis tikino, kad produktai yra renkami iš parduotuvių lentynų, o „Barbora“ darbuotojai visuomet stengiasi parinkti kuo ilgesnio galiojimo produktus iš tuo metu esančio asortimento.

„Klientas visada turi galimybę prekių atsiėmimo metu patikrinti užsakytas prekes ir visas nepatikusias, net ir kokybiškas prekes, grąžinti kurjeriui.

Vėliau, po prekių pristatymo, grąžinti kokybiškas greitai gendančias prekes galimybės nėra. To nenumato ir prekių grąžinimo taisykles reglamentuojantys teisės aktai ( LR Civilinis kodeksas bei 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintos „Mažmeninės prekybos taisyklės“)“, – sakė A. Jurgelevičius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1073)