Kasmet didžiausi kvepalų gamintojai ir kosmetikos prekių ženklai parodoje „TFWA Duty Free And Travel Retail Fair“ pristato naują produkciją, rinkos tendencijas, dalinasi aktualijomis. Pasak Lauros Sipavičiūtės, „Pigu.lt“ kvepalų ir kosmetikos prekių grupių vystymo vadovės, norint klientams pasiūlyti tai, kas šiuo metu yra pasaulio dėmesio centre, pardavėjams čia dalyvauti – tiesiog būtina.

Asortimentą Pigu.lt kviečia išbandyti ne tik kasdien, bet ir per specialias Kvepalų dienas

„Tai vienas pagrindinių grožio pasaulio renginių, kuriame pirmiausia ieškome, kuo kosmetikos ir kvepalų rinka gyvens ateinančius metus. Susitinkame ne tik su esamais partneriais, bet ir atrandame naujų prekių ženklų, naujovių, kuriomis papildome savo asortimentą. Štai po parodos Kanuose tiek internetinėje, tiek fizinėse mūsų parduotuvėse lentynas papildė gerai žinomo „Disney“ filmo „Frozen“ vardo vaikiški kvepalai, netrukus prasidės prekyba iki šiol neprekiauta „Institut Karite Paris“ produkcija“, – teigia L. Sipavičiūtė.

„Pigu.lt“ nuo šio rudens bene didžiausią kvepalų ir parfumuotos kosmetikos asortimentą siūlo ne tik internetinėje parduotuvėje, bet ir fizinėse savo parduotuvėse Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.

„Vilniaus parduotuvėje turime daugiau nei 2500 kvepalų kategorijos prekių – mano žiniomis, tokiu skaičiumi negali pasigirti joks kitas pardavėjas, įskaitant ir specializuotas parduotuves“, – sako L. Sipavičiūtė.

Gausybėje asortimento galima rasti ir Užkalnio rekomendacijas

Tendencija – natūralios medžiagos

Pasak rinkos ekspertės, tiek kvepalų, tiek kosmetikos kategorijose daugelis šių metų tendencijų susiveda į vieną žodį.

„Natūralumas – ir sudėtyje, ir pakuotėse. Pavyzdžiui, kvepalų gamintojai siekia naudoti natūralius, tačiau tuo pačiu ir tvarius ingredientus, o sintetinių sudedamųjų dalių naudojimą gamyboje pagrindžia ekologiniais argumentais. Rinkose, kuriose veikiame, taip pat sulaukiame vietos gamintojų, kurie nori pas mus prekiauti natūralia, augaline parfumerija bei kosmetika. Su tokia produkcija, kurią pavyzdžiui netrukus klientams pasiūlysime kartu su „Urban earth lovers“, kelią skinasi zero waste ir low impact principai“, – pasakoja L. Sipavičiūtė.

Pigu.lt parduotuvėje Vilniuje yra daugiau nei 2500 kvepalų kategorijos prekių

Unisex kvapai

Kanuose vykusioje parodoje, anot ekspertės, atsiskleidė vienas didžiausių industrijos iššūkių – rinkos prisotinimas įvairių kainų lygių kosmetikos ir kvepalų prekių ženklais. Tai reiškia, kad didieji gamintojai dominuoja, o prasimušti pavyksta tik nišiniams, išskirtiniams kvepalams, kurie skirti ne kiekvienam.

„Nišiniai kvepalai išlieka ant populiarumo bangos. Įdomu tai, kad kuo toliau, tuo dažniau gamintojai ant etikečių atsisako įvardinti, kam – vyrams ar moterims – kvepalai skirti. Tikėtina, kad išskirtinių kvapų segmente ši unisex tendencija tik ryškės“, – teigia L. Sipavičiūtė.

Gausybėje asortimento klientams padeda susigaudyti išskirtos naujienos, populiariausios prekės

Naujienos Lietuvą pasiekia iškart

Ar šios tendencijos pasiekia Baltijos šalis, ar yra aktualios tik kalbant apie Vakarų Europą? Pasak „Pigu.lt“ kvepalų ir kosmetikos prekių grupių vystymo vadovės, naujienos Lietuvos, Latvijos ir Estijos rinką pasiekia iškart, o pirkėjai mielai jomis domisi.

„Savo klientams pristatome populiariausių prekių ženklų naujienas, tiek kalbant apie kvepalus, tiek apie kosmetiką. Šiemet jau puikuojasi lentynose „Lacoste“, „Calvin Klein“, „Bvlgari“, „Pacco Rabanne“ naujienos. Apskritai, tai, ką matome Kanuose – natūralumas, unisex kvepalai, tvarios pakuotės – jau aktualu ir mūsų pirkėjams“, – teigia specialistė.

Didžiuosiuose miestuose esančiose Pigu.lt parduotuvėse gausus ne tik asortimentas, bet ir testuoti skirtų kvepalų pasirinkimas

Anot jos, taip pat vis labiau populiarėja brangesni, ilgiau išliekantys, nišiniai kvepalai bei aromatai namams – pirkėjai vis labiau linkę investuoti į prabangų kvapą.

Kad kvapas lydėtų ilgiau

Vis daugiau pirkėjų ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje domisi parfumuota kosmetika – įvairiomis kūno priežiūros priemonėmis su kvepalų aromatu.

„Žmonės renkasi to paties kvapo kvepalus, dezodorantus, kūno losjonus, dušo želė bei kitus produktus, prieš šventes itin mėgsta to paties kvapo produktų rinkinius. Tarp populiariausių – „Hugo Boss“ „Boss The Scent“, „Dolce Gabbanna“ „The one“, „Carolina Herrera“ „Good Girl“, „Versace“ „Bright Crystal“. Pirkėjai, pamėgę šiuos kvapus, mielai renkasi tokius rinkinius tiek sau, tiek dovanai“, – teigia L. Sipavičiūtė.

Užsakymo nr.: PT_82707567