Manfredas Herpolsheimeris, anksčiau vadovavęs „Sparkasse Leverkusen“ vakarinėje Vokietijoje, šių metų liepą sukūrė savo kanalą, pasivadinęs „Money Manni“. Savo vaizdo klipuose jis aiškina finansinio pasaulio paslaptis aiškiais terminais, pavyzdžiui, suprantama kalba supažindina auditoriją su paskolomis. Savo reklaminiais filmukais jis mėgina pritraukti daugiausia jaunuolius iki 30-ies metų.

„Faktiškai, ši mintis kilo bendraujant su jaunimu. Jauni žmonės paprašė manęs pasiūlyti paaiškinamųjų vaizdo įrašų apie verslą ir finansus nesudėtinga bei suprantama kalba, – sakė M. Herpolsheimeris, kuris iki 2016 metų septyniolika metų ėjo banko vadovo pareigas. – Man iš tiesų džiugu pasidalyti savo patirtimi, atremti iššūkius. Net jeigu toks pomėgis jau beveik tapęs etatiniu darbu.“

Vyras stengiasi įdėti bent po vieną klipą per savaitę. Sekmadienius jis skiria filmavimui savo namų pusrūsyje, kur yra įrengęs studiją. Filmukų montavimo darbai vyksta pirmadienį, o antradienį įrašai įkeliami į „YouTube“.

Kaip interviu sakė M. Herpolsheimeris, jis nesiekia užsidirbti pinigų iš kanalo. „Bet jeigu atsirastų rėmėjas, mes nesakysime „ne“. Pirmieji trys jo vaizdo įrašai buvo peržiūrėti apie 2 500 kartų per pirmąsias dvi savaites. „Mano vaikai sako, kad toks rezultatas visiškai neblogas kaip naujam „YouTube“ kanalui.“