Priėjus prie vairuotojo ir paklausus, ar jis nematė, kad lipa keleiviai, jis atsakė trumpai ir aiškiai: pašol tu n... . Paklausus, ar taip galima šnekėti girdint kitiems keleiviams, jis užsirūkė cigaretę, ir tai nelegalią.

Nuvažiavus į autobusų parką kreiptis į dispečerę, ji net neprisistatė ir pasakė, kad paduos mane į teismą, nors norėjome tik išsiaiškinti. Vėliau, atėjus tam vairuotojui, buvo niekam nematant paduotas raštelis ir pasakyta tyliai: eik greičiau iš čia. O mus tiesiog laikant už nugaros „palydėjo“ apsauginis už durų.

Lina Nuobarienė, UAB „Vilniaus viešasis transportas“ viešųjų ryšių specialistė:

„Sutinkame, jog šiuo atveju keleivė pateko į iš tiesų nemalonią situaciją. Norime įmonės vardu atsiprašyti dėl pasitaikiusio itin nemandagaus ir netgi šiurkštaus mūsų darbuotojo elgesio.

UAB „Vilniaus viešasis transportas“ vairuotojai savo darbe privalo vadovautis ne tik Kelių eismo taisyklėmis, bet ir įmonėje galiojančiu Keleivių aptarnavimo standartu, kuriame apibrėžtos svarbiausios keleivių aptarnavimo situacijos bei taisyklės ir rekomendacijos, kaip elgtis jų metu. Mes suprantame, koks svarbus yra kokybiškas aptarnavimas ir dėmesys klientui, todėl kasmet kiekvienam vairuotojui bendrovėje organizuojami profesinės kvalifikacijos mokymai, apimantys mandagų keleivių aptarnavimą, keleivių saugumo užtikrinimą ir specialius poreikius turinčių žmonių vežimą. Nemalonu, jog tam tikromis situacijomis vairuotojai pažeidžia šias taisykles – apgailestaujame dėl to.

Užfiksavę keleivių ar kitų eismo dalyvių atsiliepimus dėl netinkamo UAB „Vilniaus viešasis transportas“ vairuotojų elgesio, kiekvieną jų nagrinėjame atskirai – aiškinamės įvykių aplinkybes, kalbamės su pačiais vairuotojais, įspėjame juos, o prireikus taikome ir drausmines nuobaudas. Šiuo minėtu konkrečiu atveju vairuotojas jau pakviestas į pokalbį dėl šio incidento. Toks elgesys mūsų įmonėje nėra toleruojamas.“