Pranešime IAG tikina, kad Jungtinės Karalystės (JK) informacijos komisaro tarnyba pagal JK duomenų apsaugos įstatymą skiria oro linijoms daugiau nei 180 mln. svarų siekiančią baudą. Ši bauda, pasak IAG, sudaro 1,5 proc. „British Airways“ apyvartos.

Tiek IAG, tiek „British Airways“ vadovai tikino skųsią sprendimą skirti baudą.

„British Airways“ labai greitai atsakė į nusikaltėlių vykdomą duomenų vagystę. Neaptikome jokių netinkamų veiksmų su vagyste susijusiose banko sąskaitose. Atsiprašome visų mūsų klientų už nepatogumus“, – pranešime cituojamas „British Airways“ generalinis direktorius Alexas Cruzas.

„British Airways“ informaciją apie duomenų vagystę paskelbė rugsėjį, praėjus vos keliems mėnesiams po to, kai įsigaliojo duomenų apsaugos įstatymus ES sugriežtinantis Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR).

Programišiai iš „British Airways“ buvo pavogę keliautojų vardus, pavardes, adresus, el. pašto adresus ir banko kortelių informaciją. Po įsilaužimo į „British Airways“ serverius įmonė pažadėjo išmokėti kompensacijas klientams, kurių duomenys buvo pavogti.