Kaip pasakojo Linas Ramoška, renginio organizatorius, Klaipėdos autodromo trasa techniška ir nelengva, o prie sudėtingumo prisideda ir tai, kad trasos pakraščiai apsaugoti betono blokais. Jų į Klaipėdą atvežta net 52 tonos – tiek prireikė saugant ir sąlyginai naują autodromo aplinką, ir žiūrovus, kurių čia išties gausu.

Ir nors apie tai, kad slysti šonu bus sudėtinga, visi renginio dalyviai žinojo iš anksto, klaidų tai išvengti nepadėjo. Žiūrovai graudžiu atodūsiu palydėjo vilnietės Sandros Žilienės BMW smūgį į atitvarus dar ryto treniruočių metu. Kliuvo ne tik automobilio galui – po stipraus smūgio išlūžo ir priekinis ratas, tad į trasą teko atkeliauti techninei pagalbai ir automobilį išvežti.

Tiesa, avarijos liudininkai ramino, kad visa laimė, jog šonaslydininkei net ir po stipraus smūgio, kaip reikiant suniokojusio automobilį, nenutiko nieko baisaus.

Kaip pasakojo renginio dalyviai, ši avarija – ne pirmoji. Išbandžiusių apsauginių blokų tvirtumą buvo ir šeštadienio treniruotėse.

Nepaisant to, net ir aplamdę savo bolidų šonus sportininkai neliūdi – laukia įnirtingi kvalifikaciniai važiavimai, o dar vėliau – porinių važiavimų kovos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)