Naudodamos „Subaru“ visų varomųjų ratų ir „Toyota“ automobilių elektrifikavimo technologijas, abi bendrovės drauge kurs C klasės visureigį, kuris bus pardavinėjamas su atskirais „Subaru“ ir „Toyota“ prekių ženklais.

Naujasis automobilis konstruojamas ant „Subaru“ platformos „Subaru Global Platform“ ir bus pavadintas „E-TNGA“. Pirmoji naujojo automobilio prezentacija numatyta per kitais metais vyksiančias Tokijo olimpines žaidynes.

Platformos tobulinimo darbai vyks toliau, kad ją būtų galima plačiai pritaikyti įvairių tipų automobiliams, įskaitant C ir D klasės lengvuosius automobilius bei įvairaus dydžio visureigius.

Plėtojant šią bendrą veiklą kartu su „Panasonic“ bus kuriamas didelės talpos akumuliatorius su kietos būsenos elektrolitu. Dėl įkrovimo trukmės, talpos, svorio ir atsparumo karščiui nauja akumuliatoriaus technologija yra pranašesnė už šiuo metu dominuojančius ličio jonų akumuliatorius.

„Šis tolesnis žingsnis siekiant aukštesnio elektrifikavimo lygio atitinka Europos automobilių rinkoje vyraujančias tendencijas ir parodo, kaip rimtai „Subaru“ yra nusiteikusi toliau investuoti Europoje“, – teigė „Subaru Nordic AB“ vykdomasis vadovas Christeris Blomdellis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)