Penktadienį, kaip praneša VVTAT, įvyko antrasis susitikimas su didžiaisiais avalynės prekybininkais, skirtas aptarti vartojimo ginčų dėl avalynės nagrinėjimo problematiką, stiprinti bendradarbiavimą su verslininkais, ieškant efektyvesnių vartojimo ginčų sprendimo būdų bei skatinti taikų ginčų su vartotojais sprendimą.

Susitikimo metu įmonių grupės „Danbalt“ valdomų bendrovių „Danbalt International“ („Danija“), „Danbalt Boutique“ („Este“), „Danbalt Fashion“ („FamClub“) bei „Danbalt Trend“ („Wawa“) atstovai buvo trumpai supažindinti su VVTAT veikla, vartotojų skundų problematika bei dažniausiais nusiskundimais avalynės srityje, taip pat aptartos konkrečios praktinės situacijos, prekės apžiūros bei ginčų nagrinėjimo procedūros.

VVTAT atstovai pažymėjo pardavėjų pareigą prieš parduodant prekes tinkamai ir išsamiai informuoti vartotojus apie parduodamos avalynės savybes bei tinkamą avalynės priežiūrą, akcentuota pareiga laiku ir motyvuotai atsakyti į vartotojų pareikštas pretenzijas bei atkreiptas dėmesys į poreikį gerinti avalynės prekybininkų komunikaciją su vartotojais.

Tuo metu „Danbalt“ įmonių grupės atstovai pristatė ginčų su vartotojais sprendimo pardavimo vietose ypatumus, pažymėjo ginčų sprendimo metu kylančius sunkumus bei pateikė galimus pasiūlymus tinkamam vartotojų informavimui užtikrinti.

Susitikimo metu pažymėta, kad didžioji dalis VVTAT pasiekiančių vartojimo ginčų dėl avalynės yra išsprendžiami taikiai, o įmonių grupės interneto tinklalapiuose vartotojai yra tinkamai informuojami apie parduodamas prekes ir savo teises, tačiau pažymėta, kad pagrindinis prekybininkų siekis turėtų būti savireguliacija ir taikus ginčo sprendimas dar iki ginčus nagrinėjančios institucijos įsikišimo.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)