Socialiniame tinkle „Facebook“ pasirodęs vaizdo įrašas, nors ir ne itin informatyvus, atrodo gana iškalbingai. Ankstesnės kartos „Jeep Wrangler JK“ modelis nufilmuotas nuo tos akimirkos, kai jau užstrigo ant nedidelės krūvelės sniego. Kadangi varantieji jo ratai užpakaliniai, bekelei pritaikytos nusidėvėjusios padangos mažai kuo gelbsti.

Padėtį gerokai komplikuoja tai, kad užpakalinis „Wrangler“ diferencialas – atviras, todėl variklio energija nukreipiamai taip, kad patirtų kuo mažesnį pasipriešinimą. Kadangi sukimo momentas padalijamas dviem ašims, vienam (šiuo atveju užpakaliniam) ratui pakilus ir praradus sukibimą, jis ima laisvai suktis, o kitam tiesiog stinga jėgos.

Kaip matyti iš filmuotos medžiagos, džipo vairuotojas pabandė pasukioti automobilio vairą į vieną ir į kitą pusę. Po maždaug pusė minutės trukusios kančios prie desperatiškai įstrigusio džipo priėjo pora vyrų, matyt, norėjusių ką nors patarti vairuotoju, tačiau nesugalvojusių nieko protingesnio kaip tik stebėti tuščiai besisukantį užpakalinį ratą.

Taip vaizdo įrašas ir pasibaigia. Kur buvo nufilmuotas šis iš pažiūros juokingas epizodas ir kiek teko paplušėti, kol pavyko rasti efektyvų sprendimą, jį paskelbęs asmuo neinformuoja. Galima tik spėti, kad be kitos transporto priemonės pagalbos išgelbėti džipą iš bėdos galėjo pavykti tik sukūrus sukibimą laisvai besisukančiam ratui.

Beje, džipų vairuotojai išties išsiskiria pomėgiu statyti automobilius ant sniego krūvų, kai tik tokia proga pasitaiko. Iš dalies taip yra todėl, kad jie tiesiog jaučiasi galį sau tai leisti. Dažniausiai šis žinojimas, aišku, pasitvirtina.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)