Automobilio gamybai panaudota nauja platforma. Pastaroji iš išorės vizualiai nepakitusiam modeliui leido turėti daugiau erdvės gale, taip pat – talpesnę bagažinę, kuri išaugo dešimtadaliu. Naujovės kuklios: nauji priekinių ir galinių LED žibintų blokai, nauji 21 colio skersmens ratlankiai, pora naujų kėbulo spalvų.

Kalbant apie naujojo „Evoque“ interjerą, šis atrodo jau kažkur matytas. Galvosūkis išsprendžiamas tada, kai kyšteli galvą į greta stovintį „Range Rover Velar“ modelį. Pastarojo interjeras, pavadintas vienu moderniausių „Range Rover“ gamoje, atkartotas ir naujajame „Evoque“. Tačiau be kita ko, yra sprendimų, kurių kituose „Land Rover“ koncerno modeliuose nerasite. Pavyzdžiui, galinio vaizdo veidrodėlis gali rodyti ne tik įprastą vaizdą, bet ir tai, ką mato gale įtaisytos kameros. O centre įtaisytame lietimui jautriame ekrane galima matyti kelią, esantį po automobilio varikliu ir priekine dalimi. Visą tai leidžia „ClearSight“ ir „ClearSight Ground View“ sistemos.

„Evoque“ turi keturis varančiuosius ratus ir naują juos valandžią „Terrain Response 2“ sistemą. Pastaroji, esant reikalui, gali visą variklio galią perduoti kažkuriam konkrečiam ratui ar dviem, kad automobilis išropotų iš sudėtingos bekelės. Be to, modelis siūlomas su 9 laipsnių automatine pavarų dėže ir 6 skirtingais varikliais. Trimis 200, 250 ir 300 AG benzininiais ir 150, 180 ir 240 AG dyzeliniais. Dar po metų, žada „Land Rover“ atstovai, atsiras ir septinta jėgainė, skirta iš tinklo įkraunamam „Evoque“ modeliui.

„Land Rover“ giriasi ir tuo, kad naujasis „Evoque“ yra pirmasis koncerno modelis, kuriam pritaikyta dalinė hibridinė technologija (MHEV). Šitaip užtikrinta, kad visureigis į aplinką išmes mažiau anglies dvideginio. Įprastas vidaus degimo variklis MHEV poruojamas su starteriu-generatoriumi, kuris stabdymo metu kaupia išsiskiriančią energiją didelės talpos akumuliatoriuje. Važiuojant mažesniu nei 17 km/val. greičiu, „Evoque“ apskritai nenaudoja vidaus degimo variklio, elektrinė pavara taip pat padeda įsibėgėjant.

Naujojo „Range Rover Evoque“ kaina Lietuvoje – nuo 41 850 eurų. Kalbėdami apie pardavimus ženklo atstovai užsimena, kad 9 iš 10 „Evoque“ pirkėjų yra moterys, o vyrai mieliau renkasi modelio „brolį“ – „Velar“. Pirmieji „Evoque“ modeliai Lietuvą pasieks balandį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)