aA
Praėjusiais metais „Porsche“ Lietuvoje pardavė 186 naujus automobilius. Didžiąją dalį pardavimų sudarė visureigiai, tačiau netrūko ir sportiškų, legendiniu simboliu 911 pažymėtų, modelių pardavimų. Visgi šie metai sportinių automobilių gamintojo atstovams turėtų būti dar intensyvesni – laukiama elektromobilio, dėl kurio teks imtis netgi statybos darbų.
Naujojo Porsche Panamera pristatymas
© DELFI / Andrius Ufartas

Šiuo metu Lietuvoje iš anksto užsakyta apie 20 „Porsche Taycan“ – pirmojo „Porsche“ elektromobilio. Pastarasis, žadama, bus rimčiausias „Tesla“ konkurentas, galės įveikti apie 500 km atstumą viena įkrova, o dėl techninės galimybės įkrauti bateriją 100 km per 4 minutes, rinkoje kelia ypatingą susidomėjimą.

„Mums teks pasiruošti pardavinėti elektromobilius. Teks rekonstruoti serviso zoną, pritaikyti ją elektromobilių priežiūrai, be to, greta mūsų salono atsiras ir 110 kW galios įkrovimo stotelė“, – kalbėjo Rasa Klimavičiūtė, „Porsche“ centro Vilniuje vadovė.

Teks imtis ir kitokios pardavimų taktikos, mat, sakė Aurimas Meliauskas, „Porsche“ pardavimų vadovas, elektromobilį įsigiję klientai turės turėti namuose 11 arba 22 kW įkrovos galimybę. Tad drauge su automobiliu bus siūloma ir įranga, skirta tokiai krovimo vietai namuose įsirengti.

„Prieš parduodami turėsime įsitikinti, kad klientas turės tokią galimybę namuose įsikrauti elektromobilį“, – aiškino jis.

Be kita ko, ieškoma partnerių ir „Porsche“ krovimo vietoms įrengti. Gamintojo atstovai žada, kad krovimo stotelės bus įrengtos greta klientų pamėgtų sporto klubų, restoranų, viešbučių. Krovimo stoteles „Porsche“ vysto patys ir, kalbama, kad „Porsche“ klientams už įkrovą mokėti nereikės, be to, drauge su elektros energija jiems bus garantuota ir stovėjimo vieta.

„Visgi tikrai nėra taip, kad įkrovos stotelė būtų mūsų pasipelnymo šaltinis, manyčiau, savo klientams tikrai leisime įsikrauti nemokamai“, – juokėsi R. Klimavičiūtė.

Eilė, į kurią teks stoti „Taycan“ užsisakiusiems nuo vasario, netrumpa, mat automobilis klientus greičiausiai pasiektų apie 2020 m. vidurį. Tačiau pirmieji klientai elektromobiliais džiaugsis maždaug apie šių metų Kalėdas.

Dydžiu „Taycan“ mažesnis už „Panamera“ modelį, bet A. Meliauskas kalba, kad 2020 m. turėtų pasirodyti ir kiek didesnę prošvaisą turinti „Taycan“ versija, kuri dydžiu primins „Panamerą“. Šiuos du modelius galima lyginti ir kainų prasme, sako A. Meliauskas, mat lyginant įrangą ir versijas, „Taycan“ modelis kainuos kiek pigiau nei „Panamera“.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.