5G mobiliojo ryšio eros pradžią Lietuvoje pernai gruodį pradėjusi bendrovė „Telia Lietuva“ 2018-uosius metus užbaigė didžiausiu nuo susijungimo pajamų iš mobiliosios dalies paslaugų augimu - 13,2 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2017 metais, teigiama pranešime. Vien tik reguliaraus mokėjimo sutartis turinčių klientų skaičius per metus augo 4,7 proc., o bendras „Telia“ mobiliųjų paslaugų klientų skaičius 2018 m. padidėjo 2,2 proc. - iki 1,4 mln.

Įrangos pardavimai pernai per 12 mėnesių padidėjo 12,5 proc., išmaniosios televizijos - 9,5 proc., o IT paslaugų pardavimai augo 6,6 procento. Pajamų iš fiksuotojo ryšio balso paslaugų mažėjimą 22,6 proc. daugiausia lėmė sumažėjęs balso tranzito srautas.

„Praėję metai buvo labai reikšmingi tuo, kad didelį dėmesį skyrėme svarbiausių verslo platformų tvarkymui - pradedant klientų duomenų perkėlimu ir baigiant 5G ryšio paleidimu. Tai mums leis šiemet susitelkti siekiant trijų esminių strateginių tikslų - suteikti geriausią kokybės, paslaugų apjungimo ir technologinių inovacijų patirtį žmonėms. Tai, kartu su nuolatinėmis investicijomis, ir yra mūsų verslo augimo pagrindas“, - pranešime sako „Telia“ vadovas Danas Strombergas.

Pasak jo, didžiausią įtaką teigiamiems 2018 m. finansiniams rezultatams turėjęs mobiliųjų paslaugų augimas turėtų ir šiemet išlikti vienu svarbiausių verslo variklių.

„5G mobiliojo ryšio technologijos plėtra neįsivaizduojama be ją palaikančio šviesolaidžio infrastruktūros, ja tikime ir toliau ją vystome. Tuo pačiu metu matome ir didelį mobiliojo interneto duomenų vartojimo šuolį, kuriam esame pasirengę tiek konkurencine, tiek technologine prasme“, - kalbėjo D. Strombergas.

Apjungtų paslaugų pasiūlymą „Telia One“ turinčių klientų skaičius, kurie pasinaudojo galimybe be papildomų mokesčių pasiimti tris kartus didesnę namų interneto spartą, tris kartus didesnį mobiliųjų duomenų kiekį ir papildomai neapmokestinamą TV turinį per 2018 metus išaugo 28 tūkst. ir pasiekė 33 tūkst. namų.

Bendras „Telia“ klientų sunaudotas mobiliųjų duomenų kiekis per metus išaugo 1,6 karto, o užsienyje „Telia“ klientai sunaudojo 2,3 karto daugiau mobiliųjų duomenų.

Per praėjusius metus „Telia“ savo 4G mobiliojo ryšio tinklą visoje Lietuvoje išplėtė 793 bazinėmis LTE stotimis ir dabar šalyje turi 2790 4G LTE stočių. Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, „Telia“ 4G mobiliojo ryšio tinklas dengia 99 proc. gyvenamos šalies teritorijos ir yra sparčiausias Lietuvoje - vidutinė greitaveika tinkle siekia 43,4 megabitus per sekundę (Mb/s).

Pernai ilgalaikėms investicijoms „Telia“ skyrė 61,8 mln. eurų. Daugiau kaip pusė visų investicijų - 32,9 mln. eurų - teko pagrindinio tinklo atnaujinimo projektui ir šviesolaidinės prieigos tinklo plėtrai. Mobiliojo ryšio tinklo plėtrai skirta 9,8 mln. eurų, informacinėms sistemoms, susijusioms su verslo transformacijos (klientų, finansų ir verslo valdymo sistemų perkėlimo į SAP) projektu - 17,2 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją