Smėlynuose surengtas greičio ruožas, kupinas stačių kopų aštriomis keteromis, žadėjo įspūdingus vaizdus stebintiems, tačiau sudėtingą dieną vairuotojams bei šturmanams. Kaip pasakoja „Craft bearings“ komandos lyderis, diena prasidėjo puikiai, važiuojant stabiliu tempu, tačiau paskutinius 30 km iki finišo lietuvis važiavo daugiau nei 2 valandas, pasakojama pranešime žiniasklaidai.

„Kad ir kas nutiktų – nuotaika vis tiek gera. Tikrai nekaltinsiu nei bolido, nei lūžusio pedalo – pasikarščiavau ir per kopą šokant koja nuslydo nuo to, kas dar prieš 10 min. buvo akceleratoriaus pedalas, o dabar tik styrantis metalinis strypas. Šokant per keterą nusileidus akseleruojama, kad priekiniai ratai išneštų automobilį, bet kojai nuslydus gavosi, jog priekiniai ratai sustojo, o priekis susmigo į smėlį. Pirmas kartas per 10 metų, bet pagalvojau, Darius dar mažai ekstremalių įspūdžių gyvenime turėjęs, tai padarysime krikštą“, – net ir po tokio finišo humoro jausmo neprarado A. Juknevičius.

Po varginančios dienos trasoje, „Craft bearings“ ekipažo dar laukia ilga kelionė iki stovyklos – 211 km bendro naudojimo keliais.

Trečiąją pragaro maratono dieną lenktynininkai susipažins su dar neištirta teritorija – kopų masyvas Akari regione. Ir vėl daugiau nei 300 km greičio ruožu bei beveik 500 km bendro naudojimo keliais reikš vieną ilgiausių dienų varžybose.

Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio ekipažas šiuo metu bendrojoje įskaitoje užima 76-ą vietą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)