Nors dėl antrojo punkto dauguma sutiktų (vairuojančių asmenų, bet ne tokių, kaip video medžiagoje), kad reikia didinti greitį ir daugiau naudoti ženklą 414, kuriuo nustatomas ribotas minimalus greitis (leidžiama važiuoti tik nurodytu arba didesniu greičiu). Taisyklės taisyklėmis ir reikia jas vertinti sveiku protu, bet jeigu pagal KET 417 str. 1 d. turi važiuoti dešiniau važiuojamosios dalies krašto, tai ir pasitrauk dešiniau, jeigu iš galo yra greičiau važiuojančių.

Kartais tikrai (pavyzdžiui, autostradoje) pirma eismo juosta sunkiasvorių mašinų yra „išmalta“, susidariusios provėžos, bet nieks nieko nesako ir nesipiktina, jei važiuojama antra juosta, kada pirmoji laisva, tačiau tokiu atveju tiesiog nesimaišyk kitiems, kurie tau už nugaros. Paprasta taisyklė – antra (trečia) juosta juda greičiau nei pirma (antra). Žinoma, ženklai, pavyzdžiui, Vilniaus aplinkkelyje yra pastatyti nesąmoningai. Išvažiavimas (įvažiavimas) ir ribojamas greitis nuo 90 iki 70 ir taip kas 200 m.

Visoje Europoje tokie ženklai galioja tik pirmai juostai, o antros ar trečios – greičio nemažina. Ir pagal KET 417 str. 1 d reikalavimo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto nesilaikymas užtraukia baudą nuo 30 iki 90 eurų. T. y. tokia pati bauda, kaip KET 416 str. 3 d. nustatyto greičio viršijimas nuo 21 km/val. iki 30 km/val. O dažnai šis KET straipsnis pažeidžiamas būtent dėl vairuotojų antraeilininkų arba neadekvačiai lėtai važiuojančių (tam turėtų padėti dažnesnis, jau anksčiau paminėto ženklo naudojimas 414 (ribotas minimalus greitis)). Ir tokių pažeidėjų galima skaičiuoti dešimtimis per valandą pravažiavus Vilniaus Geležinio Vilko g., Laisvės pr. ar aplinkkeliu.

Su Naujaisiais!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Atsidūrėte panašioje situacijoje? Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.