„Tikiu „Soprano“ verslo modeliu, noriu padėti šitam verslui ir tikrai žinomam Lietuvoje prekės ženklui tapti tarptautiniu, išeiti į plačiuosius vandenis. Manau, tą stiprėjančiai ir naujais žmonėmis papildytai patyrusiai komandai pavyks pasiekti per kelis metus. Yra daug galimybių pritraukti tarptautinius investuotojus jau antrojo rato metu“, - sako Antanas Guoga.

Pasak direktoriaus Vytenio Mažiulio, pirmojo rato investicijos skirtos tinklo veiklos optimizavimui, ledainių atnaujinimui ir pasirengimui plėstis kituose Europos miestuose.

„Skirsime ypatingą dėmesį klientų pasitenkinimui stiprindami aptarnavimo kultūra, pritraukdami puikių ir kūrybingų naujų kolegų, darbuotojų. Viskas juk prasideda nuo mūsų pačių, nuo energijos, kurią skleidžiame savo darbo vietoje, savo klientams. Norime, kad „Soprano“ ledainės taptų kasdieniu skanumynu ne vien tik šiltuoju sezonu, bet ir spaudžiant šaltukui“, - teigia p. Mažiulis.

Antrojo rato investicijų pritraukimas bus pradėtas artimiausiu metu. Antro raundo (B round) surinktos lėšos bus nukreiptos į verslo plėtrą Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Vokietijoje ir kitose šalyse. B round metu planuojama iš investuotojų pritraukti 5 mln. eurų.

Šiuo metu Soprano ledainės veikia Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, sukurtos 46 darbo vietos. Tinklo apyvarta: 1-2 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)