„Baltijos šalių elektroninės prekybos rinka eina koja kojon su pasaulinėmis tendencijomis ir vis dažniau didieji prekių ženklai klientams yra pristatomi išskirtiniu formatu. Mes Pigu.lt klientams pristatome „Apple“ produkciją „shop in shop“ principu. Intuityvi navigacija ir patogiai pateiktas prekių asortimentas, tikime, bus įvertinti šio prekės ženklo gerbėjų“, – pasakoja Pigu.lt rinkodaros direktorė Giedrė Vilkė.

Autorizuotai internetinei „Apple“ parduotuvei Pigu.lt ekspertai skyrė ypatingą dėmesį. Specialūs dizaino ir valdymo sprendimai leis patogiai naršyti ir lengvai išsirinkti prekes iš plataus, rinkai jau pažįstamo asortimento, bei sulaukti sezono naujienų.

„Pagal Pigu.lt duomenis, šiais metais buvo nupirkta dvigubai daugiau „Apple“ produkcijos, lyginant su 2017 metų pardavimais. 8 iš 10 klientų mūsų el. parduotuvėje šią produkciją užsakė jau ne pirmą kartą“, – sako G. Vilkė.

Daugiau kaip pusę „Apple“ pirkėjų sudaro 30–45 metų amžiaus žmonės, gyvenantys didžiuosiuose Lietuvos miestuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)