Šią rūkytą žuvį moteris nusipirko Europos pr. Kaune esančioje „Rimi“ parduotuvėje.

„Apsilankiusi „Rimi“ prekybos centre nusipirkau keletą produktų ir grįžusi namo jau ruošiausi skanauti, tačiau pradarius žuvies maišelį netikėtai supykino nuo kvapo.

Deja, nors ir pardavėjos išimta iš šaldytuvo–vitrinos, bet susukta į maišelį ir užklijuota lipduku, žuvis tampa užmaskuota nuo bet kokių kvapų ir pažeidimų. O išėmus pagedusią žuvį matėsi ne tik pjūviai šone, kur jų įprastai nebūna, bet ir aiškus pelėsis viduje“, – rašė moteris.

Pirkėja su sugedusia prekybos tinklų produkcija susiduria ne pirmą kartą. Nors anksčiau į tokius atvejus ji numodavo ranka, šį kartą pasielgė kitaip.
Supuvusi žuvis "Rimi" parduotuvėje
„Nepatingėjau, o gal labiau, kad parodyčiau savo vaikui teisingą pavyzdį, nuvažiavau ir sugrąžinau prekę. Pardavėja prie kasos nė kiek nenustebusi ir net nepažiūrėjusi į žuvį ir pirkimo kvitą priėmė prekę atgal. Kaip atsiprašymą padavė nuolaidos kuponą“, – pasakojo moteris.
Supuvusi žuvis "Rimi" parduotuvėje

Dėl įvykusios nemalonios situacijos pirkėjai buvo duotas kuponas, suteikiantis 20 proc. nuolaidą kitam apsipirkimui.

„Rimi“: visiškai išvengti tokių atvejų neįmanoma

Prekybos tinklo „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Buivydienė atsiprašė pirkėjos dėl įvykio, nors tvirtino, kad visiškai išvengti tokių atvejų yra neįmanoma.

„Labai apgailestaujame ir atsiprašome pirkėjos dėl šio įvykio.

Skiriame didelį dėmesį savo produkcijos kokybei užtikrinti, tuo atitinkamai rūpinasi ir mūsų tiekėjai bei gamintojai, kurie yra kruopščiai atrenkami, jiems taikomi griežti kokybės reikalavimai, suderinami laboratorinės kontrolės parametrai ir jų tikrinimo dažnumas.

Mūsų prekybos tinkle parduodamos produkcijos kokybė yra periodiškai tikrinama bendradarbiaujant su keliomis akredituotomis laboratorijomis, kur yra atliekami laboratoriniai tyrimai. Deja, visiškai išvengti tokių atvejų, kad ir kokie jie reti, turbūt neįmanoma“, – teigė ji.

Taip pat ji teigė, kad dėl kitų rūkytų skumbrių ši parduotuvė nesulaukė nei vieno skundo.

„Patikrinome šios skumbrės likutį parduotuvėje, jos kokybė yra gera, daugiau nusiskundimų nebuvo gauta. Jos galiojimo trukmė – iki rugsėjo 2 d. Mūsų žiniomis, žuvies laikymo sąlygos parduotuvėje buvo tinkamos.
Supuvusi žuvis "Rimi" parduotuvėje

Gaila, tačiau iš išorės nustatyti, ar žuvis yra gera, šiuo atveju buvo neįmanoma.

Be abejo, priežastys gali būti labai įvairios. Kad žuvis išlaikytų nurodytą galiojimo terminą, gamintojas turi atidžiai nustatyti technologinį procesą. Rūkytos žuvies kokybei didelę įtaką daro rūkymo laikas ir temperatūra, taip pat labai svarbu jos laikymo sąlygos.

Pirkėjams, įsigijusiems nekokybišką produktą, yra grąžinami pinigai, taip pat suteikiame nuolaidų kuponą kitam apsipirkimui.

Tad dar kartą atsiprašome savo pirkėjos ir imsimės visų galimų priemonių, kad tokios situacijos nepasikartotų“, – komentavo G. Buivydienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (68)