Vasaros pradžioje garsiai nuskambėjo atvejis, kai Jiesioje, iš karto už geležinkelio pervažos esančioje stotelėje, sustojęs autobusas užtvėrė eismą eismą, o dėl to iš paskos važiavęs automobilis privalėjo sustoti ant bėgių. Viskas būtų baigęsi sėkmingai, tačiau kol iš autobuso lipo keleiviai, nusileido pervažos užtvarai, mat iki jos artėjo traukinys, ir automobilio vairuotojas liko spąstuose.

Pastebėjote nesaugių sprendimų gatvėse, keliuose? Lauksime jūsų laiško e. paštu auto@delfi.lt. Jei domitės eismo, automobilių, motociklų naujienomis, kviečiame prisijungti prie DELFI Auto gerbėjų būrio „Facebook“!

Tąkart žaibiškai sureagavo geležinkelio darbuotojai, pakėlę užtvarus ir padėję automobilio vairuotojui pavažiuoti atgal bei pasitraukti iš kelio traukiniui. Visgi buvo nuspręsta, kad panaši situacija negali kartotis, tad viešojo transporto stotelę nuspręsta perkelti iš Jiesios plento gatvės į Kreidos gatvę.

„Jau buvome susigyvenę su tuo, kad norint pasiekti senąją stotelę tekdavo pėsčiomis kirsti bėgius, eiti važiuojamąja dalimi. Tačiau neseniai gavome dar vieną akibrokštą – stotelė perkelta ten, kur nėra nei šaligatvio, nei namų, vienoje pusėje geležinkelio bėgių kalnas, kitoje – šlaitas su krūmynais“, – piktinosi DELFI redakcijai parašiusi Elena M.

Autobuso stotelė Jiesioje

Anot moters, tai reiškia, kad, pavyzdžiui, į mokyklas rugsėjį sugrįšiantiems vaikams teks kasdien eiti siauro, piko metu intensyviai naudojamo, kelio važiuojamąja dalimi.

„Pavyzdžiui, ties Kalkinės gatvės sankirta su pervaža, apskritai nėra kelkraščio – jo vietoje tik metalinis atitvaras. Tad turi eiti už jo, krūmais, arba važiuojamąja kelio dalimi, keldamas pavojų sau. Galiausiai, atėjus iš Skalūnų gatvės pusės, iš kur ateina daugiausiai vaikų, tenka kirsti dvi itin nesaugias gatves. Nežinau, kaip reikės išleisti vaikus į mokyklą tiems tėvams, kurie neturi galimybės nuvežti jų patys arba bent palydėti iki tos stotelės“, – susirūpinusi rašė skaitytoja.

Jos žodžiais, užuot perkėlus iki šiol greta pervažos buvusią stotelę tolyn, būtų buvę paprasčiau įrengti informacinius skydus vairuotojams ir juos perspėti apie galimą pavojų.

„Autobusas į Kreidos gatvę per dieną važiuoja kokius keturis kartus, tokiu metu, kai vaikai eina ir grįžta iš mokyklų, todėl jau geriau būtų buvę perspėti vairuotojus, kad būtų atidūs ir kreiptų dėmesį į autobusą, o ne perkelti stotelę ten, kur visiškai nesaugu“, – piktinosi moteris.

Šaligatvis – tik ateityje

Paulius Keras, Kauno miesto savivaldybės Transporto ir esimo organizavimo skyriaus vedėjas, pasakojo, kad tuomet, kai stotelė buvo įrengta iš karto už geležinkelio pervažos, ši kėlė grėsmę visų eismo dalyvių saugumui.

„Stotelė buvo nedelsiant iškelta prieš geležinkelio pervažą, kaip reikalauja kelių eismo ir geležinkelių saugos taisyklės. Šiuo metu autobusų stotelės yra abejose geležinkelio pusėse, todėl vaikams einantiems į stotelę nereikia pereiti geležinkelio perėjos“, – komentavo P. Keras.

Anot jo, nors kelis kartus per dieną į Kalkinės ir Kreidos gatves užsukantis 47 autobusas grįždamas negali sustoti prie Jiesios pl. žiedinės sankryžos, nuolat šioje kelio atkarpoje važiuojantis 65-asis autobusas važiuodamas visomis kryptimis dabar stoja abejose geležinkelio pervažos pusėse, todėl likusių reisų keleiviams atstumas iki stotelių sutrumpėjo.

„Be abejonės, šios stotelės infrastruktūra kol kas nėra tinkamai sutvarkyta, tačiau dėl kylančios grėsmės eismo saugumui nenorėjome delsti. Ateityje perkeltos stotelės zonoje bus įrengtas šaligatvis“, – pažadėjo P. Keras.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (50)