Iniciatyvą sukurti bankų sąskaitos ir telefono numerių susiejimo sistemą, kaip teigia Lietuvos bankas, aktyviai palaiko trys šalies komerciniai bankai, kurie ketina naudotis šia centrinio banko plėtojama paslauga.

„Šiuolaikiniai mokėjimai kone masiškai migruoja į mobilųjį telefoną – būtent telefono aparatas daugeliui iš mūsų jau netolimoje ateityje pakeis įprastą piniginę. Plėtodami Lietuvos banko mokėjimo sistemą „CENTROlink“ ir su ja susijusią infrastruktūrą, siekiame, kad ir mūsų šalyje kuo daugiau vartotojų turėtų galimybę telefonu atsiskaityti patogiai ir greitai už mažiausią įmanomą kainą“, – pranešime sako Lietuvos banko valdybos narys Marius Jurgilas.

Susiejęs banko sąskaitos ir telefono numerį, vartotojas mokėjimus galės atlikti telefonu mokėjimo paslaugų teikėjo mobiliojoje programėlėje pasirinkęs gavėją iš savo telefono kontaktų sąrašo arba suvedęs lėšų gavėjo telefono numerį. Sąskaitos numerio suvesti nebereikės. Šia paslauga galės naudotis mokėjimo paslaugų teikėjų klientai, davę sutikimą susieti savo telefono numerį su banko sąskaita.

Lietuvos bankas jau pasirašė pirmąsias sutartis dėl banko sąskaitos ir telefono numerio susiejimo sistemos naudojimo su trimis šalies komerciniais bankais, per kuriuos vykdoma beveik pusė visų mokėjimų Lietuvoje.

Anot M. Jurgilo, įsipareigojimas bendrai plėtoti paslaugą leis šią paslaugą pasiūlyti didesniam vartotojų skaičiui, be to, ja galės naudotis skirtingų mokėjimo paslaugų teikėjų klientai. Tokia paslauga esą ypač reikalinga momentiniams mokėjimams, kurių proveržio galima tikėtis dar šiais metais.