Masinė avarija Vokietijoje

Šis eismo įvykis tikrai pretenduoja tapti vienu iš pačių tragiškiausių istorijoje. Avarija įvyko Vokietijos greitkelyje, kur ne tik leidžiama važiuoti itin dideliu greičiu, bet netgi ir skatinama tai daryti. 2009 metų viduryje čia susidūrė nė daug, nė mažai – 259 automobiliai. Nelaimę lėmė smarkus lietus ir, žinoma, didžiulis leistinas greitis. Avarijoje sunkiai sužeisti 66 žmonės, o eismo įvykio likvidavimo darbai kainavo 2,5 mln. dolerių.

Ferrari Enzo“ avarija Italijoje

Ši tragiška avarija įvyko žvarbią 2005 metų spalio popietę Milane. Ji – dar vienas įrodymas, kaip siaubingai gali baigtis neatsargus vairavimas. „Ferrari Enzo“, vairuojamas 41 metų vairuotojo, lėkė net 257 kilometrų per valandą greičiu. Transporto priemonė tapo nevaldoma, ir nutiko baisiausia, kas galėjo atsitikti: smūgio būta tokio stipraus, jog vairuotojas žuvo iš karto, o automobilis pažiro gabalais. Skelbiama, kad milijono dolerių vertės automobilį jis pavojingai vairavo ir likus dienai iki tragedijos.

„Grand Prix“ avarija Pietų Afrikos Respublikoje

Nors visi šiame straipsnyje minimi eismo įvykiai vienodai siaubingi, šis neabejotinai vienas tragiškiausių – bent jau sporto srityje. 1977 metais per „Grand Prix“ lenktynes Pietų Afrikos Respublikoje tragiškai žuvo lenktynininkas Tomas Pryce‘as. Lenktynių metu į bėdą pateko ir liepsnomis apsipylė kito sportininko automobilis, jis sustojo kelio pakraštyje. Prie jo skubiai pasileido du ugniagesiai: vienas budėjęs toje pačioje kelio pusėje, o kitas – kitoje trasos pusėje. Per kelią skubantį jaunuolį mirtinai pertrenkė 321 kilometro per valandą greičiu lėkęs T. Pryce‘as – iš devyniolikmečio liko tik skuteliai. Neišgyveno ir T. Pryce‘as – jo galvą sutraiškė tragiškai žuvusio ugniagesio neštas gesintuvas.

„Ferrari 360“ avarija Prancūzijos Modenos mieste

Ši siaubinga ir vos per plauką tragedija nesibaigusi avarija įvyko 2004 metais Prancūzijos Modenos mieste. „Ferrari“ vairuotojas užmiesčio keliu skriejo 209 kilometrų per valandą greičiu. Spėjama, kad vyras tiesiog norėjo padaryti įspūdį savo merginai, todėl ir rinkosi tokį rizikingą važiavimą. Dideliu greičiu lėkęs automobilis, kurio vairuotojui galiausiai nepavyko suvaldyti, rėžėsi į elektros stulpą, nutraukė laidus ir lūžo pusiau. Laimei, tiek vairuotojas, tiek jo mylimoji per stebuklą liko gyvi.

Lamborghini Murcielago“ avarija Egipte

Šis prabangus automobilis į avariją pateko naujo savininko rankose išbuvęs vos šešias dienas. Jis net nebuvo spėjęs savo transporto priemonės apdrausti. Panašu, kad šeimininkas norėjo išbandyti savo naujo žaisliuko galią, taigi leidosi į bandomąjį važiavimą. Egipto greitkeliu jis lėkė 241 kilometro per valandą greičiu ir rėžėsi į greitai važiavusį vilkiką. Iš 350 tūkst. dolerių kainavusio „Lamborghini“ liko tik metalo laužas, tačiau vairuotojui pasisekė išgyventi.

„Grand Prix“ avarija San Marine

Vienu iš sėkmingiausių „Formulė 1“ lenktynininkų laikytas sportininkas Ayrtonas Senna 1994 metais tragiškai žuvo per „Grand Prix“ lenktynes San Marine. Lenktynėse pirmavęs A. Senna jau buvo kone tikras dėl pergalės, kai staiga nesuvaldė savo bolido ir nuvažiavo nuo trasos. Spėjama, kad avarijos priežastimi galėjo tapti vairo veleno gedimas. Po tragedijos „Formulė 1“ vadovybė patvirtino naujų saugos standartų, kurie padėjo užtikrinti, jog tokių nelaimių trasose nebūta jau 20 metų.

Šaltinis
Temos
It is forbidden to copy the text of this publication without a written permission from DELFI.
DELFI EN
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)