Dabar viskas priklauso nuo to, kaip organizatoriai sudėlios maršrutą.

„Yra tame šarmo, kai ralis vyksta per kelias šalis – skirtingos kultūros ir panašiai. Iš kitos pusės, atsiranda nemažai logistinių problemų, pinigų keitimo klausimas, sienų kirtimas nors supaprastintas, vis tiek įneša papildomo streso“, – sako A. Juknevičius.

Esminis dalykas, kaip organizatoriai išnaudos beveik 1,3 mln. kvadratinių kilometrų Peru plotą.

„Geografiškai Peru yra labai didelė, ten yra visko. Galima padaryti įvairiausių trasų. Dabar klausimas, kaip organizatoriai išnaudos didžiulę Peru teritoriją“, – sako pilotas.

A. Juknevičiaus įsitikinęs, kad Dakaras turi būti kuo įvairesnis.

„Tai pats svarbiausias dalykas. Reikia, kad būtų viskas. Aš nesu šalininkas to, kad Dakaras būtų tik per smėlį, nors man tai būtų labai naudinga ir paranku. Aš suprantu, kad turi būti visko – ir paprastų trasų, ir bekelės, ir trialo su uolomis, ir lygių, greitų greičio ruožų, ir kopų, ir techninių ruožų. Turi visko būti. Peru visa tai gali duoti. Dabar klausimas, ką iš to pasiims organizatoriai“, – DELFI teigė lenktynininkas.

Planuojama, kad kitų metų Dakare be A. Juknevičiaus dalyvaus Benediktas Vanagas ir Vaidotas Žala.

Taip pat teisę startuoti Dakare yra iškovojęs motociklininkas Arūnas Gelažninkas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)