GM yra didžiausia automobilių gamintoja Jungtinėse Valstijose bei viena didžiausių rinkos žaidėjų visame pasaulyje, bet kompanijos padalinys Pietų Korėjoje pastarąjį dešimtmetį dirbo nuostolingai.

Anksčiau šiais metas „GM Korea“ paskelbė apie planus uždaryti gamyklą Gunsano mieste, o vėliau teigė, kad kompanijai iš šalies gali tekti pasitraukti apskritai. Tačiau praėjusį mėnesį darbuotojai ir bendrovės valdyba pasiekė susitarimą dėl darbuotojų skaičiaus ir išmokų mažinimo, kuris leido išsaugoti padalinį.

Pagal ketvirtadienį paskelbtą susitarimą, pagrindinė GM įmonė Pietų Korėjos padaliniui suteiks 6,4 mlrd., o valstybinis Korėjos plėtros bankas – dar 750 mln. JAV dolerių finansinę injekciją, teigia šalies finansų ministras Kim Dong-yeonas.

GM taip pat pasižadėjo per 10 metų į gamyklų infrastruktūrą investuoti 2 mlrd. dolerių bei dar 1,6 mlrd. išleisti restruktūrizacijai ir veiklos kaštams.

Ankstesnė 2,8 mlrd. dolerių paskola „GM Korea“ bus konvertuota į privilegijuotas akcijas, kas leis padaliniui kasmet sutaupyti 110 mln. dolerių palūkanų.

Patronuojančiai GM įmonei priklauso 77 proc. „GM“ akcijų, Korėjos plėtros bankas turi 17 proc., o likusias akcijas kontroliuoja kinų „SAIC Motor“.

„GM Korea“ padalinys buvo įkurtas GM įsigijus vietinį gamintoją „Daewoo“, kuris bankrutavo 2000-aisiais. Iš pradžių Pietų Korėjos padalinys dirbo labai produktyviai, bet per pastarąjį dešimtmetį, gamybos apimtys jame krito drastiškai – dar 2007 m. GM padalinyje pagamino 940 tūkst. automobilių, o pernai gamybos apimtys nusmuko iki 520 tūkst.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją