LPK prezidiumo posėdyje Klaipėdoje bus diskutuojama apie regiono plėtros strategiją iki 2030 metų.

„Tokios strategijos atsiradimas rodo, kad Klaipėda turi ambiciją. Klaipėdos išskirtinumas – glaudus verslo ir savivaldos bendradarbiavimas. Strategija labai ambicinga, o jos sėkmę užtikrins čia dirbančių įmonių ir jų planų įtraukimas į šios strategijos įgyvendinimą“, – pranešime cituojamas LPK prezidentas Robertas Dargis.

LPK posėdyje turėtų dalyvauti ir susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

Pastaruoju metu kyla daug nesutarimų tarp Klaipėdos uosto ir miesto valdžios dėl uosto plėtros. Šį procesą dabar prižiūri speciali Vyriausybės darbo grupė.

Pernai liepą miesto taryba pritarė bendrojo plano keitimo variantui, pagal kurį artimiausią dešimtmetį nėra numatyta statyti išorinį uostą. Tačiau jei Vyriausybė nutars kitaip, miesto valdžios sprendimas neturės jokių pasekmių uosto plėtrai.

Susisiekimo ministerija jau pritarė bendrojo plano koncepcijai, numatančiai maksimalią uosto plėtrą tiek pietinėje, tiek šiaurinėje miesto dalyje, įskaitant išorinio uosto statybą Melnragėje.

Klaipėdoje jau beveik dešimtmetį mąstoma apie uosto plėtrą ir išorinio giliavandenio uosto statybas, galinčias kainuoti apie 800 mln. eurų. Planuojama išorinį uostą pastatyti iki 2025 metų.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)