Pirmieji du truks po 15 minučių, jų metu atkris po 5 silpniausius lenktynininkus. Trečioji dalis, kurioje varžysis 10 stipriausiųjų, truks ilgiausiai – 20 minučių.

„Visi suprato, kad žiūrovai televizijoje ir trasoje nori geresnio vaizdo, tačiau jo negauna. Galima ją rengti įvairiausiais būdais, tačiau šis garantuoja, kad matysime bolidus“, – džiaugėsi M.Mosley.

„Ką jie darys? Lėks visas 20 minučių, kad bakas liktų kiek įmanoma tuštesnis, užvažiuos pasikeisti padangų, kad pačioje pabaigoje įveiktų ratą su naujomis. Jie pradės paskutiniąsias 20 minučių prisipylę tiek kuro, kiek norės turėti lenktynių pradžioje“, – naująją tvarką aiškino FIA prezidentas.

„Mes prieš tai pasversime bolidą, o pasibaigus kvalifikacijai bakas turės būti pripildytas iki pradinio kuro kiekio. Mes leidžiame jiems prisipildyti kuro tam, kad paskatintume juos važiuoti. Jei to neleistume, jie įveiktų vos vieną ar du ratus, tuo tarpu tokiu būdu jie jų įveiks daug“, – tvirtino jis.

M.Mosley teigė, kad naujasis formatas nebus pernelyg painus televizijos žiūrovams.

„Nemanau. Žiūrėdami per televiziją jie išvys pasitraukiančius penkis silpniausius, po to dar penkis, tuo tarpu paskutinėse 20 minučių laikai vis gerės, kuras bakuose mažės, o drama prasidės pačioje pabaigoje, kai kuro bus likę labai mažai, o lenktynininkai užsidės naujas padangas“, – aiškino FIA prezidentas.

„Vienintelė problema bus ta, kad visi stengsis geriausią ratą įveikti pačią paskutinę akimirką, jie bandys pradėti savo ratą prieš pat pradedant mosuoti finišo vėliava. Tai bus dramatiška – viskas bus visiškai kitaip!“ – neslėpė džiaugsmo M.Mosley.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.