Mergina pastebėjo, kad pirkimas su lojalumo kortele negarantuoja didelės nuolaidos.

„Pasirodo ne visada labiau apsimoka pirkti su „Ačiū“ kortele. Prekė ta pati tik kažkodėl nuolaidos skaičiuojamos nuo skirtingų sumų... Ačiū!“, – sarkastiškai dėkojo ji.

Visgi „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė kriminalo šioje situacijoje neįžvelgia ir tikina, kad paprasčiausiai buvo pamiršta nuimti kainą, kur buvo taikoma nuolaida „Ačiū“ kortelės turėtojams.

„Sausio 3-15 dienomis minėtai prekei, šviestuvui „Elements“, buvo taikoma akcinė nuolaida. Pateikę „Ačiū“ kortelę, pirkėjai šviestuvą galėjo įsigyti už 4,99 eurus. Akcijos metu šviestuvai buvo itin populiarūs ir akcijai pasibaigus jų liko labai nedidelis kiekis, todėl nusprendėme prekę visiškai išparduoti. Dėl to iš pradžių prekės kainą sumažinome iki 5,12 eurų, o vėliau ir iki 4,19 eurų.

Deja, keisdami prekių kainas, mūsų darbuotojai pamiršo pašalinti anksčiau galiojusią kainos etiketę. Dėl situacijos apgailestaujame ir pirkėjų, kuriuos toks kainų žymėjimas galėjo suklaidinti, atsiprašome“, – DELFI teigė atstovė.

Ji tuo pačiu ragina pirkėjus pastebėjus bet kokius kainų neatitikimus kreiptis tiesiogiai nemokama informacine telefono linija arba parašyti el. paštu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)