A. Kulitaitė savo feisbuko paskyroje tvirtino, kad jau ir ją išvedė iš kantrybės neva nekokybiškai teikiamos „Lietuvos pašto“ pašto siuntų paslaugos.

„Šį kartą pati turėjau gauti siuntinį iš Kauno. Pirmadienį išsiuntė. Patikrinau antradienį pagal kodą: mano labai laukiamas siuntinys – dar Kaune. Teiraujuosi, ar galiu tikėtis ketvirtadienį. Man pasako, kad gal, bet už papildomą mokestį į paštomatą pristatys greičiau“, – teigė moteris ir pridūrė, kad mielai sutiko su tokia sąlyga.

Taigi A. Kulitaitė užsisakė paslaugą ir toliau stebėjo savo siuntinio kelią. Pasak jos, siuntinys trečiadienį jau buvo Rodūnios kelio 9 , iš kur toliau perskirstomi visi siuntiniai. Ketvirtadienį jai sistemoje buvo įrašyta, kad siuntinys pristatytas visgi į Vilniaus centrinį paštą.

„Na, gerai, galvoju, ateisiu atsiimti ir į paštą. Laukiau pusvalandį eilėje. Nesinervinau, nes labai norėjau siuntinio“, – aiškino ji ir vėl turėjo patirti akibrokštą, kai paslaugi pašto darbuotoja pranešė, jog siuntinys vėl iškeliavo į Rodūnios kelią 9, o po to keliaus į paštomatą, kuris, anot Agnės, yra prie pat centrinio pašto.

Darbuotoja, išvydusi aiškų klientės nepasitenkinimą, taip pat paminėjo, kad tokios situacijos dažnai pasitaiko. Žmonės papildomai susimoka, kad gautų siuntinį paštomate ir jis vis tiek pristatomas vėliau nei tikėjosi.

Po tokios painiavos, garsi moteris rėžė, jog daugiau tikrai nebesisiųs nieko per „Lietuvos paštą“ ir geriau pati atsiveš autobusu.

Procesas vyko sklandžiai

„Lietuvos pašto“ atstovas spaudai Tomas Bašarovas tikino, kad kaip klientė ir pageidavo, siuntinys buvo pristatytas į „LP Express“ siuntų savitarnos terminalą.

„Klientė užsisakė pašto siuntos nukreipimo ir atsiėmimo iš „LP EXPRESS“ siuntų savitarnos terminalo paslaugą. Ši papildoma paslauga yra skirta tiems, kurie pageidauja, kad paštu siunčiamą siuntą būtų galima atsiimti ne pašte, bet iš visą parą veikiančio „LP EXPRESS“ siuntų savitarnos terminalo“, – teigė atstovas.

Jis taip pat nurodė, kad procesas buvo įvykdytas sklandžiai, o tiems klientams, kurie pasirenka, kad siunta būtų pristatyta į savitarnos terminalą, logistinė grandinė yra sudėtingesnė, todėl persiuntimas užtrunka 2-4 dienas ir apie tai klientai yra informuojami internetu.

„Klientei adresuota siunta Klausučių pašte (Jurbarko raj.) buvo priduota antradienį (2017-12-12). Tą pačią dieną siunta buvo pristatyta į Kauno logistikos centrą, o vakare išsiųsta į Vilnių. Kaip ir pageidavo klientė, siunta pristatyta šįryt“, – pasakojo T. Bašarovas.

Pasak jo, pašto siuntų nukreipimas į siuntų savitarnos „LP EXPRESS“ terminalus yra pilotinė paslauga, įdiegta atsižvelgiant į klientų poreikį. Taip siekiama sudaryti klientams kuo patogesnius būdus gauti siuntas.

„Pilotinės paslaugos tikslas yra ištestuoti ir galutinai įdiegti optimalų siuntų peradresavimo į terminalus modelį, esame dėkingi už pastebėjimus, kurių sulaukiame iš klientų.

Planuojame iki kitų metų vidurio startuoti su atnaujintu modeliu ir patobulintais logistiniais sprendimais, leisiančiais užtikrinti spartesnį pašto siuntų pristatymą į savitarnos terminalą“, – pabrėžė atstovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (112)