„Danske Bank“ Globalių paslaugų centras (GSL) pripažintas geriausiu paslaugų centru regione, o „Danske Bank“ grupės IT paslaugų centras (DGITL) – unikaliausias paslaugas teikiančiu paslaugų centru, skelbiama pranešime spaudai.

Tarptautinį laimėjimą pelnęs „Danske Bank“ GSL įvertintas už spartų augimą, teikiamų paslaugų sudėtingumą ir kompleksiškumą, veiklos efektyvumą ir svarbą pasauliniu mastu veikiančiai organizacijai.

2012 metais Lietuvoje įsteigtas ir beveik 1100 darbuotojų turintis GSL yra strateginis „Danske Bank“ grupės finansinių operacijų ir nebankinių paslaugų centras.

DGITL Centrinės ir Rytų Europos regiono paslaugų centrų apdovanojimuose buvo išrinktas unikaliausias paslaugas teikiančiu paslaugų centru.

Pernai DGITL buvo apdovanotas geriausio darbdavio kategorijoje.

„Danske Bank“ grupės IT paslaugų centras Lietuvoje įkurtas 2015 metais. Pastaruosius dvejus metus bent po vieną naują darbuotoją kasdien įdarbinęs paslaugų centras tapo sparčiausiai augančia IT organizacija Lietuvoje.

Centrinės ir Rytų Europos regiono paslaugų centrų apdovanojimuose „Danske Bank“ šiemet buvo nominuotas trijose kategorijose.

Centrinės ir Rytų Europos regiono paslaugų centrų apdovanojimus organizuoja nepriklausoma žiniasklaidos grupė „CEE Business Media“.

Metų paslaugų centro vadove tapo Arminta Saladžienė („Nasdaq“), o geriausiu biurų pastatu paslaugų centrams – „Quadrum“ verslo centras Vilniuje.

Lietuvos miestai, šalyje veikiantys paslaugų centrai bei jų vadovai šiemet buvo nominuoti 9 kategorijose, skelbia „Investuok Lietuvoje“.

Miestų kategorijose buvo nominuoti Vilnius ir Kaunas, paslaugų centrų kategorijose varžėsi „Intermedix“, „Skandia“, „Danske Bank (GSL)“, „Western Union“, „Cognizant“, „Adform“, „Danske Bank (DGITL)“, o geriausiais vadovais pretendavo tapti Rosita Vasilkevičiūtė („Danske Bank (GSL)“), Lukas Jankauskas („Intermedix“), A. Saladžienė („Nasdaq“) ir Tomis Fagerlundas (Tommy Fagerlund, „Skandia“).

„Pastaraisiais metais paslaugų centrų sektorius sparčiai augo ne tik kiekybe, bet ir kokybe. Į Lietuvoje įsikūrusius paslaugų centrus atkeliamos vis sudėtingesnės funkcijos. Ir nors Lietuvoje vis dar yra daug mažiau centrų negu kaimyninėje Lenkijoje, Lietuvoje veikiantys centrai sugeba išsiskirti savo teikiamų paslaugų kokybe ir kompleksiškumu. Dėl to Lietuvoje įsikūrę paslaugų centrai gavo kur kas daugiau nominacijų nei Latvijos bei Estijos ir dėl apdovanojimų konkuravo su paslaugų centrais iš Vengrijos, kur šis sektorius jau pasiekęs brandą“, – teigia užsienio investicijų plėtros agentūros „Investuok Lietuvoje“ Paslaugų grupės vadovas ir vienas apdovanojimų komisijos narių Laisvis Makulis.

Ūkio ministro Mindaugo Sinkevičiaus teigimu, tikimasi, kad ateinančiais metais paslaugų centrų klasteris dar labiau plėsis ne tik Vilniuje, bet ir kituose šalies miestuose.

„Nors paslaugų centrų sektorius Lietuvoje kasmet auga, tačiau potencialo plėstis jam dar yra. Akivaizdus šios srities lyderis – Vilnius, taip pat šis klasteris turi milžinišką perspektyvą augti ir Kaune. Norint pritraukti paslaugų centrų į mažesnius miestus reikalingas jų plėtojimas: sutvarkyta infrastruktūra, patraukli investicinė aplinka, atitinkamos studijų programos ir kiti faktoriai“, – teigia M. Sinkevičius.

2016 metais „Investuok Lietuvoje“ klientai paslaugų centrų sektoriuje vykdė 10 investicinių projektų, kurie per trejus metus planuoja sukurti apie 1850 darbo vietų. Iš viso paslaugų centruose Lietuvoje šiuo metu dirba apie 13 tūkst. specialistų.

„Investuok Lietuvoje“ teigimu, siekiant pritraukti daugiau paslaugų centrų, į Lietuvą būtina gerinti investicinę aplinką: išplėsti verslo skrydžių geografiją iš ir į Lietuvą, orientuoti švietimo sistemą atsiliepiant į verslo poreikius, sukurti talentus į Lietuvą pritraukti siekiančią instituciją.