Nesakau, kad taip yra visiems, bet kuo žmogus vyresnis, tuo, manau, ir reakcija lėtėja, ir klausa prastėja, ir rega. Gali būti, kad pažįstama gydytoja jam išduoda medicininės apžiūros taloną ir jis kaip sveikutėlis sėdasi už vairo.

Nesakau, kad šie žmonės padaro daug avarijų, bet, mano manymu, sukelia tikrai daug avarinių situacijų ir net patys paskui nesupranta, kas čia buvo. Turėdamas daugiau nei 15 m. vairavimo stažą, tikrai ne vieną kartą „užsiroviau“ ant pensininkų, kai net nepasižiūrėjęs, ar kitas suka, ar persirikiuoja, kerta sankryžas ir pan.

Ar nevertėtų susimąstyti apie vairavimo teisių perlaikymą (kažkokį minimalų, gal ir biudžeto finansuojamą), pavyzdžiui, kas 5 metus išėjus į pensiją? Ar bent kas 10 metų? Bent minimaliai, kad būtų patikrinta reakcija sankryžose, persirikiuojant, nes dabar vairavimo egzaminai – žiaurūs, garantuoju, kad 90 proc. visu pensininkų tikrai neišlaikytų. Gal jų nereiktų labai griežtai vertinti, galima būtų padaryti daugiau menkų klaidų – čia jau ne man spręsti.

Yra viešasis transportas, vaikai ar anūkai – tegu pasirūpina. Jei jau niekaip neišeina, dar yra ir taksi, jei kur skubiai reikia, gi ne kasdien. Juk paprastai tokie žmonės jau nebedirba ir kasdien važinėti nėra būtinybė. O kai išvažiuoja savaitgaliais į sodus, tai ir drebam visi, kad „beretės“ išlindo ar bobutės apsikabinusios vairą rieda 30 km/h ir nieko nemato.

Manau, tai aktuali tema daugumai vairuotojų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite pasidalyti mintimis, pastebėjimais apie eismo kultūrą Lietuvoje? Kaip manote, į ką vairuotojams, miesto valdžiai reiktų atkreipti dėmesį? Rašykite mums el.p. pilieciai@delfi.lt su prierašu „Eismas“.