Šį kartą „Renault“, tobulindama savo „Z.E“ (Zero Emissions) strategiją, pristatė atnaujintą elektrinį mažylį „Zoe“.

Su naujuoju „Z.E. 40“ akumuliatoriumi „Renault Zoe“ dabar, remiantis NEDC matavimo metodika, viena įkrova nuvažiuoja net 400 km atstumą, kuris yra dvigubai didesnis, nei dabartinio modelio, skelbiama gamintojo pranešime, kur priduriama, kad padidinti šio modelio energijos resursai dabar yra geriausi tarp visų masinių elektromobilių.

„Renault“ teigia, kad naujasis akumuliatorius panaikins psichologinį barjerą, kuris trikdo žmones, svarstančius apie elektromobilio įsigijimą. Patys gamintojai neslepia, kad 400 km distancija pasiekta remiantis NEDC matavimo metodika, tačiau realiomis sąlygomis, išsiruošus į kelionę užmiestyje, vis tiek galima nesunkiai įveikti 300 km.

Laikas, reikalingas įkrauti naująjį „Zoe“ 41 kWh akumuliatorių, prilygsta standartinės baterijos įkrovimo laikui. Pavyzdžiui, prisijungus prie vienos iš daugybės Europoje esančių įkrovimo stotelių, vos per 30 minučių akumuliatorių galima įkrauti tiek, kad būtų galima nuvažiuoti papildomus 80 kilometrų. „Zoe“ ir toliau turės „Quick Charge“ funkciją, leidžiančią išnaudoti visas greitojo įkrovimo stotelių galimybes.

Rinkose „Zoe“ pasirodys iki šių metų pabaigos.

Paryžiuje „Renault“ taip pat pirmą kartą Europoje pristato Kinijoje pavasarį debiutavusį naujos kartos „Koleos“ visureigį, kuris tapo didžiausiu gamintojo gamoje SUV modeliu. Prancūzai žurnalistams pademonstravo išskirtinę šio automobilio versiją „Koleos Initiale Paris“, kuri bus siūloma tik parinktose Senojo žemyno rinkose. Kaip ir visos kitos „Koleos“ versijos, Europos kelius ji pasieks kitą pavasarį.

„Koleos Initiale Paris“ išsiskirs didesniu komfortu, vairuotojo pagalbininkų ir saugumo funkcijų gausa, specialiais apdailos elementais, 19 colių skersmens deimanto pavidalo ratlankiais ir kita įranga.

Tačiau įspūdingiausiai „Renault“ stende atrodo koncepcinis „Trezor“ automobilis. Komfortabilus futuristinis GT klasės elektromobilis perteikia tolimesnę gamintojo evoliucijos viziją. 350 AG ir 380 Nm didžiausią sukimo momentą pasiekiantis motoras automobiliui nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti greičiau nei per 4 sekundes.

„Trezor“ energiją tiekia du akumuliatoriai, kiekvienas aušinamas individualia aušinimo sistema, kurias optimizuoja kapote esančios kintamos geometrijos oro įsiurbimo angos.

Automobilyje taip pat panaudota stabdžių sistemos valdoma energijos regeneravimo sistema, perimta iš „Formulėje E“ naudojamos RESS sistemos.

Atskirai vienas nuo kito esantys akumuliatoriai (vienas – priekyje, kitas – gale) leido optimaliai paskirstyti „Trezor“ svorį. Automobilis varomas galiniais ratais.

Platus „Tresor“ tarpuvėžis (priekyje – 2048 mm, gale – 2106 mm) ir ilga ratų bazė (2776 mm) pagerina valdymo savybes, o itin žemo kėbulo aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,22. Stabilumą kelyje padidina ir žemas svorio centras.

Mažindami energijos sąnaudas ir gerindami dinamines savybes, „Renault“ dizaineriai ypatingą dėmesį skyrė automobilio konstrukcijos lengvinimui. Jo konstrukcija sudaryta iš anglies pluošto centrinio karkaso, kuris sujungtas su priekyje ir gale esančiais vamzdiniais rėmais.

Kėbulo monokokas ir durys pagaminti iš anglies pluošto. Visa tai sudaro įspūdingą GT tipo automobilį, kurio ilgis yra 4700 mm, plotis – 2180 mm, aukštis – 1080 mm. O svoris – 1600 kg.

Automobiliui važiuojant automatinio valdymo režimu, išoriniai žibintai pasikeičia ir nusitęsia per visą automobilį, kitiems eismo dalyviams pranešdami, kad vairavimas perduotas automatikai.

Sudarytas iš dviejų, oda aptrauktų aliuminio strypų, vairo ratas praplečiamas tarsi kino salės ekranas. Vairo ratui persijungus į tokią padėtį, vairuotojas mato panoraminį prietaisų skydelio vaizdą.

Esant šiam režimui „Trezor“ vairuotojui ir keleiviui leidžia savo nuožiūra naudoti kelionės laiką, išliekant prisijungus prie interneto tinklo. Jie gali žiūrėti filmą, žaisti žaidimus ar žiūrėti fotografijas...

Iki 2020 metų „Renault“ siekia sukurti visiškai saugią laisvų rankų ir akių technologiją, kuri už prieinamą kainą bus siūloma masiniuose modeliuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)