Kaip rašoma gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, naujojo „MINI John Cooper Works Clubman“ kėbulo linijos primena klasikinio sportinio universalo dizainą, o jo sportišką būdą pabrėžia aerodinaminės detalės ir „John Cooper Works“ spalvų derinys.

Naujajame „MINI John Cooper Works Clubman“ naudojamas 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų variklis su „MINI TwinPower Turbo“ turbinos technologija. Jis išvysto 170 kW/231 AG galią ir 350 Nm jėgos sukimo momentą, be to, variklio galia perduodama į visus keturis automobilio ratus.

Varančioji keturių ratų sistema „ALL4“ ir „Launch Control“ funkcija leidžia 100 km/val. greitį pasiekti per 6,3 sekundės tiek su mechanine, tiek su automatine pavarų dėžėmis. Keturi varantieji ratai lemia ne tik geras dinamines ypatybes ant asfaltuotos dangos, bet ir automobilio pravažumą bei valdomumą ant kito tipo paviršių.

Automobilyje standartiškai montuojama 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė, taip pat galima pasirinkti 8 laipsnių „Steptronic“ automatinę pavarų dėžę. Vidutinės naujojo modelio degalų sąnaudos sudaro apie 7,4 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 168 g/100 km.

Automobilio pakaba su „Brembo“ sportinių stabdžių sistema ir 18 colių skersmens „John Cooper Works“ lengvo lydinio ratlankiais sukonfigūruota taip, kad atitiktų dinamiškus variklio parametrus. Tuo metu aerodinaminės kėbulo apdailos detalės sumažina automobilio pasipriešinimą orui, pagerina jo valdymo charakteristikas ir variklio bei stabdžių aušinimą.

„MINI John Cooper Works Clubman“ aprūpintas standartine sportine pakaba, dėl kurios kėbulo aukštis, palyginti su įprastu „MINI Clubman“ yra sumažėjęs 1 cm. Pirkėjams taip pat suteikiama galimybė pasirinkti reguliuojamus amortizatorius „Dynamic Damper Control“.

Standartinės „MINI John Cooper Works Clubman“ įrangos sąraše: ne tik išskirtinė kėbulo ir salono apdaila, bet ir LED žibintai, važiavimo režimai „MINI Driving Modes“, parkavimo asistentas „Park Distance Control“, bekontaktis bagažinės durelių atidarymas „Comfort Control“, multimedijos sistema su 6,5 colio skersmens ekranu „Radio MINI Visual Boost“, multifunkcinis vairas ir kruizo kontrolė su automatiniu stabdymu.

„MINI John Cooper Works Clubman“ gale išskirtinė šio modelio ypatybė – dviejų dalių į šonus atsidarančios bagažinės durelės. Bagažinės tūris siekia 360 litrų, o užlenkus galinę sėdynių eilę jis gali padidėti iki 1250 litrų. Netradicinės bagažinės durelės ir tokia talpa šiam modeliui suteikia daugiau universalumo įvairiose kasdienėse situacijose.

Naujasis „MINI John Cooper Works Clubman“ tampa trečiu „John Cooper Works“ serijos modeliu, kurioje iki šiol buvo klasikinis trijų durų „MINI John Cooper Works“ ir kabrioletas „MINI John Cooper Works Convertible“.

Nauja klasikinio trijų durų „MINI Seven“ versija

Paryžiuje taip pat bus pristatytas specialios laidos trejų durų „MINI Seven“ modelis. Šios versijos išskirtinumas – automobilio stogas ir veidrodėliai padengti sidabro atspalviu „Melting Silver“, o ant variklio dangčio naudojamos tipinės šiai markei juostelės. Automobilis taip pat aprūpintas išskirtiniais dviejų atspalvių 17 colių skersmens lengvo lydinio ratlankiais „MINI Seven Spoke“, salono viduje – sportiško tipo sėdynės su specialiu odos ir tekstilės deriniu „Diamond Malt Brown“.

Naująjį „MINI Seven“ bus galima užsisakyti su vienu iš dviejų benzininių arba dviejų dyzelinių variklių. Taip pat bus galima pasirinkti papildomos įrangos paketą „MINI Seven Chili“.

Septynetas „MINI“ istorijoje yra reikšmingas skaičius, kadangi jis buvo naudojamas pirmojo 1959-aisiais pristatyto modelio „Austin Seven“ pavadinime.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)