Po „Bentley Flying Spur W12 S“ variklio dangčiu slepiasi modernizuotas 6 litrų darbinio tūrio 12 cilindrų motoras su dviem turbinomis, išvystantis 635 AG galią ir 820 Nm maksimalų sukimo momentą. Šie parametrai yra 10 AG ir 20 Nm didesni nei standartinės „Flying Spur W12“ modifikacijos.

Galią ratams perduoda aštuonių laipsnių automatinė ZF pavarų dėžė.

Šis sedanas iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 4,5 sekundės ir pasiekti 325 km/val. greitį arba 0,1 sek. greičiau ir 5 km/val. daugiau nei standartinė versija.

Naujosios modifikacijos automobilyje taip pat montuojami anglies pluošto ir keramikos mišinio stabdžių mechanizmai, modernizuota pakaba ir dar efektyvesnė stabilizacijos sistema.

Sedanas rieda ant 21 colio skersmens lengvo lydinio ratų, o iš „paprastųjų“ versijų išsiskirs tamsintais žibintų korpusais, ypatingo dizaino veidrodėliais ir specialiu difuzoriumi, kurie pasiskolinti iš ekskliuzyvinės „Flying Spur“ modifikacijos „Beluga“. Automobilio viduje sumontuotas ir naujas vairaratis.

Teigiama, kad prekyba nauja sedano versija prasidės šių metų pabaigoje, o jo kaina kol kas dar neskelbiama.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)