„Kauno autobusų“ bendrovė praneša, kad jos įsigytos transporto priemonės – žemagrindės. Tai palengvins įlipimą bei išlipimą iš transporto priemonės, pagreitins keleivių judėjimo troleibuse srautą. Troleibusuose yra 42 sėdimos vietos bei įrengta elektrinė rampa, palengvinsianti neįgaliųjų su vėžimėliais judėjimą viešuoju transportu. Troleibusai nėra nauji, tačiau bendrovės specialistų teigimu, jų būklė yra gera. Tai – pirmieji troleibusai Kaune su autonomine eiga: troleibusuose sumontuoti 3 l darbinio tūrio dyzeliniai varikliai, kurie, reikalui esant, leis apvažiuoti kliūtis ar pakeisti maršruto kryptį be kontaktinio tinklo pagalbos.

Kiekvieną darbo dieną vežti keleivių į Kauno gatves išvažiuoja 121 troleibusas Per metus troleibusai vidutiniškai nuvažiuoja apie 8,6 mln. kilometrų bei perveža apie 34 mln. keleivių. Bendrovė nuosekliai investuoja ir į troleibusų linijos kontaktinį tinklą, kurio ilgis siekia net 126 kilometrus. Per pastaruosius keletą metų šis tinklas buvo ir naujai plečiamas. Ateityje ketinama ir toliau modernizuoti Kauno miesto centrinės dalies troleibusų linijų kontaktinį tinklą, rekonstruoti svarbiausias sankryžas, atnaujinti seniausias elektros pastotes.

Iš viso UAB „Kauno autobusai“ šiuo metu eksploatuoja 149 troleibusus. Ši transporto priemonė per savo tarnavimo laiką nuvažiuoja net iki 2 mln. km., o kas 300 tūkst. km atliekamas troleibuso kapitalinis remontas. Netrukus ketinama senąsias „Škoda“ markės transporto priemones pakeisti kitomis.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)