„Nuo penktadienio „Sodros“ interneto puslapyje neveikia paskyra, kuri yra skirta darbdaviams – negalime pateikti duomenų nei planuojamus priimti darbuotojus, o tai yra reikalaujama pagal įstatymą, nes kitaip būtume baudžiami, jeigu juos priimtume į darbą“, – DELFI skundėsi vienas verslininkas, kuris prie sistemos nesėkmingai bandė jungtis ir naudodamasis elektronine bankininkyste.

„503 Service Unavailable“, – nurodoma puslapyje.

Pranešti apie gedimą jis „Sodrai“ neturėjo jokių galimybių – savaitgaliais valstybės tarnautojai nedirba, o penktadienį į telefono skambučius nebeatsiliepia nuo 15.45 val., kai baigėsi jų darbas.

DELFI patikrino „Sodros“ puslapyje verslininko pateiktą informaciją ir paaiškėjo, kad neveikia ne tik darbdaviams, bet ir fiziniams asmenims. Tačiau jokių kliūčių nekyla medikams, šioje sistemoje pildantiems elektroninių pažymėjimų išdavimą.

„Į šį projektą buvo investuoti labai dideli pinigai, tačiau kaip matome, ne viskas iki galo sutvarkyta“, – verslininkas DELFI prisipažino, kad norėdamas pasinaudoti „Sodros“ teikiamomis paslaugomis jau ne pirmą kartą susiduria su kliūtimis.

„Sodros“ komunikacijos skyriaus atstovas Rytas Stalnionis DELFI sakė, kad apie gedimą nieko nežino, tačiau žadėjo apie tai informuoti už sistemą atsakingus darbuotojus. „Manau, jie gedimą turėjo matyti ir į jį reaguoti“, – sakė jis, žadėjęs informaciją atnaujinti, kai tik bus žinių.

Atnaujinta 14.07 val. R. Stalnionis DELFI informavo, kad gedimo priežastys jau yra pašalintos vartotojai jau gali prisijungti prie sistemos.

„Norime padėkoti akyliems klientams, kurie pranešė apie šį gedimą“, – sakė „Sodros“ atstovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (104)