Vasarį „Facebook“ pristatė šešis naujus būdus reaguoti į žmogaus įrašą socialiniame tinkle – vietoje „dislike“ (nepatinka) ikonos „Facebook“ pasiūlė naudoti tokias emocijas kaip „love“ (myliu), „hate“ (nekenčiu) ir pan.

Tačiau belgų policija tvirtina, kad taip socialinio tinklo valdytojai renka informaciją apie vartotojus ir, remdamiesi ja, ieško geriausio būdo, kaip reklama paveikti savo vartotojus. Būtent dėl to policija ragina nesinaudoti emocijų ikonomis ir taip saugoti savo privatumą.

„Ikonos padeda ne tik išreikšti savo jausmus, jos taip pat padeda feisbukui įvertinti, kiek efektyvios yra reklamos socialiniame tinkle“, – teigiama belgų policijos profilyje feisbuke.

Policijos teigimu, socialinis tinklas pagal žmogaus reiškiamas emocijas turi galimybę nustatyti jo nuotaiką, taigi ir rasti tinkamiausią laiką reklamai parodyti.

„Ikonų skaičius nėra beribis – jos yra šešios. Taip feisbukas skatina lengviau reikšti mintis, o algoritmai, skaičiuojantys ir įvertinantys emocijas, dirba lengviau.

Pelės paspaudimu jūs leidžiate feisbukui sužinoti, kas jums padeda jaustis laimingiems. Tai taip pat padeda feisbukui rasti tinkamiausią vietą jūsų profilyje ir palankiausią laiką reklamai parodyti“, – aiškina policija.