„Važiuojant į Estiją, viduje tyliai sukosi mintis pagerinti asmeninį rato rekordą, nuo praėjusių metų Baltijos šalių čempionato „kabantį“ „Auto24ring“ trasos administracijos sienoje. Čia, pirmojo etapo metu, pirmąkart varžydamasis su naujai įsigytu „Renault Megane Trophy“ automobiliu, kvalifikacijos metu „įvažiavau“ vieną greičiausių trasos įveikimo laikų – 1:15,695.

Nors šįkart važiavau visiškai nauju ir man nebandytu automobiliu, vadinamu „Xtra Evo“, kuriuo šiemet planuoju dalyvauti visose „Autoplius Fast Lap“ varžybose, žinojau, kad šis automobilis, nors ir radikaliai skiriasi nuo manojo „Xtra Evo“, visgi yra pajėgus geresniam rezultatui“, - pasakojo lenktyninkas ir pridūrė, kad čia pasitvirtino taisyklė: žmogus planuoja, dievas, o šiuo atveju – automobilis – juokiasi.

Pirmieji automobilio bandymai visgi nebuvo tokie sėkmingi kaip Dainius tikėjosi. Besipratinant prie naujojo žvėriuko, pradėjo pulti techninės problemos.

„Susidūrėme su bėgių perjungimo trukdžiais, kurie, pasirodo, atsirado dėl elementaraus bėgių perjungimo svirties guolio subyrėjimo. Tos problemos greičiausiai prisidėjo ir prie bendrai greičių dėžės viduje atsiradusių problemų jau varžybų metu, kai pradėjus kilti greičių dėžės temperatūrai supratome, kad turime bėdų ir daugiau tądien nebevažiavome, nenorėdami, tiesiogine to žodžio prasme, susprogdinti dėžės“.

Tačiau smagumai tuo nesibaigė. Be greičių dėžės perjungimo trikdžių, iškilo dar vienas – išdykauti pradėjusi elektroninė oro paėmimo sklendė, kuri viename iš posūkių ėmė ir pradėjo atsidarinėti. Dėl to Dainiui net nespaudžiant akseleratoriaus pedalo, automobilis ėmė greitėti pilnu pajėgumu: „Patikėkite, tai, toli gražu, ne tas automobilis, kuris norėtum kad už tave imtųsi iniciatyvos...

Žinau, koks yra jausmas, kai sportiniame automobilyje dingsta stabdžiai, kai lekiant dideliu greičiu, po stabdžio pedalu nerandi nieko... Šįkart turėjau didelį „džiaugsmą“ patirti naują jausmą, kai stabdai prieš posūkį, o automobilis netikėtai visu pajėgumu pradeda greitėti.

Visgi bėdų pavyko išvengti kojas nuo stabdžio ir greičio pedalų perkėlus ant sankabos ir stabdžių – taip laviruodamas saugiai grįžau į techninio aptarnavimo juostą“.

Šie, pasak D. Matijošaičio, sąlyginai smulkūs gedimai, sunaudojo didžiąją komandos laiko dalį trasoje ir pilotui teko atsisakyti galimybės ją įveikti naujomis padangomis. Nepadėjo ir visą lenktynių dieną ramybės nedavęs lietus.

Tačiau lenktyninkas neatlyžta: „Esu tikras, kad netolimoje ateityje turime visas galimybes su šiuo automobiliu pasiekti taip norimą 1:15.00 laiką.“

Na, o peržiūrai pridedame video, kai dar prieš užsukdamas į „PIT‘us“ susilyginti oro slėgio ratuose, bei prieš spėjant pamatyti greičių dėžės gedimą, Dainius „įvažiavo“ 1:24.375 laiką, kuris taip ir nebuvo pagerintas visos varžybų dienos metu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)