Kaip skelbia bendrovės spaudos tarnyba, „Mitsubishi“ nederamai vykdė degalų sąnaudų testus ir klaidingus duomenis siuntė į Japonijos žemės ūkio, infrastruktūros, transporto ir turizmo ministerijas, taip mėgindama nuslėpti tikrąsias jų automobilių emisijos normas.

Be to, testavimo metodai neatitiko Japonijos įstatymų reikalavimų.

„Mitsubishi“ ir „Nissan“ bendrovės pristabdė nurodytų automobilių pardavimus. Šiuo metu abi bendrovės svarsto kompensacijų už pažeidimus sąlygas. Be to, „Mitsubishi“ planuoja įsteigti specialiąją ekspertų komisiją pažeidimams ištirti.

Po šių pranešimų bendrovės akcijos Tokijuje atpigo daugiau nei 15 proc.

Bendrovės vadovai, pradėdami spaudos konferenciją, surengtą trečiadienį Tokijuje, žemai nusilenkė. „Mitsubishi Motors“ prezidentas Tetsuras Aikawa atsiprašė dėl bendrovės elgesio.

„Pažeidimai buvo daromi sąmoningai. Akivaizdu, kad duomenys buvo klastojami, norint pagražinti automobilių emisijos normas. Bet kam jiems reikėjo griebtis sukčiavimo, vis dar neaišku“, – sakė prezidentas. Ir nors teigė nežinojęs apie pažeidimus, T. Aikawa pareiškė: „Jaučiuosi atsakingas“.

Šis skandalas – bene didžiausias per pastarąjį dešimtmetį, į kurį įsivėlė „Mitsubishi“.

„Mitsubishi“, šešta pagal dydį Japonijos automobilių gamintoja, pardavė daugiau nei milijoną automobilių praėjusiais metais, tačiau Jungtinėse Karalystės rinkoje parduota mažiau nei 1 proc.

Papildyta 17.39

Aiškinsis, ar klastojo tik Japonijoje

„Mitsubishi Motors“ pranešė, kad ištirs, ar degalų sąnaudų rodiklius klastojusios mašinos buvo tiekiamos tik Japonijos rinkoje, ar galėjo patekti ir į eksportui skirtų transporto priemonių gretas. Tam bus pasitelkta nepriklausoma komisija.

„Turėdami omenyje situacijos rimtumą, mes taip pat inicijuosime mūsų eksporto produktų tyrimą“, – skelbiama įmonės išplatintame pranešime.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)