Skelbiama, kad autonominis automobilis pajudėjo iš Čongčingo mieste esančio gamintojo biuro ir po šešių dienų pasiekė Pekiną, teigiama bendrovės pranešime Šendženo akcijų biržai.

Šiame savarankiškame automobilyje, siekiant išbandyti jo gebėjimą važiuoti nustatytu greičiu, važiuoti reikiama kelio juosta ir persirikiuoti, elgtis spūstyse, reaguoti į greičio ribojimo kelio ženklus ir taip toliau, buvo įdiegtos specialios kameros ir radarų sistema.

„Chongqing Changan Automobile Co.“ – viena iš Kinijos bendrovių (kartu su „BAIC Group“ ir „Baidu Inc.“), dalyvaujančių pasaulinėse varžybose, kas pagamins geriausią ir pigiausią savarankišką automobilį. Kalbant apie Kiniją, savarankiškų automobilių mada susijusi ir su bendresne šalies valdžios iniciatyva skatinti gamintojus tobulinti turimas technologijas.

Kalbant apie pasaulines bendroves, siekiančias Kinijoje pristatyti savarankiškus automobilius, tokie vietiniai bandymai labai svarbūs – taip yra dėl skirtingų eismo sąlygų, vairavimo įpročių ir kelio ženklų.

Nissan Motor Co.“, kuris Kinijoje parduoda daugiausia automobilių iš visų Japonijos gamintojų, pasirašė bendradarbiavimo sutartį su šios šalies automobilių pramonės technologijų ir tyrimų centru. Kartu jie ieškos būdų, kaip pritaikyti reikiamus saugos sprendimus, reikalingus konkrečiai šaliai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją